win7 bad_pool_header

Status
Niet open voor verdere reacties.

smoke weed

Gebruiker
Lid geworden
16 dec 2010
Berichten
39
Hallo allemaal,,

ik heb een heel grote probleem met mijn computer dit is het probleem:
Mijn computer (vista) had heel veel last van BSOD's maar kon het probleem niet oplossen dus ik heb windows 7 geinstalleerd na 2 dagen kreeg die ook weer BSOD's maar dit keer kan ik me computer niet normaal openen want dan krijg ik al een blauwe scherm,

Wat ik allemaal al heb geprobeerd:
ik heb in bios geprobeerd mijn schijf te formateren en zo windows 7 te installeren tijdens de installatie kreeg ik alweer een BSOD met de probleem bad_pool_header

Ik dacht dat het aan me harde schijf lag dus ik heb een harde schijf van mijn oude computer aangesloten op de ene waar ik BSOD's kreeg nu blijf de installatie hangen bij 17% en staat er : Windows cannot be installed on your hard drive
Ik heb in BIOS nog niks gedaan om me harde schijf te herkennen (weet niet of ik dat moet doen aangezien ik nog niet zo goed met computers ben)

conclusie:
Ik weet echt niet meer wat ik moet doen of kan doen, heeft iemand een oplossing?

alvast bedankt
 
Erg vervelend dat je problemen hebt met je computer.

Helaas is bad_pool_header een van de vaagste foutmeldingen die windows kan geven.
Ik zou ook aan de hardeschijf denken, echter geef je aan dat een andere hardeschijf ook problemen geeft.

Dan zou er een probleem kunnen zijn met je moederbord.
Het kan ook zijn dat er iets mis is met je ram, dat kan voor een hele boel problemen zorgen.

Als je toegang hebt tot een andere pc met cd brander raad ik je aan om even de UBCD te downloaden: http://www.ultimatebootcd.com/ .
Hiermee kun je kun eenvoudig het ram van je computer testen.
 
dan is mijn volgende vraag werkt die programma ook via bios?

EDIT: kunt uw wat specifieker zijn over welke programma ik nodig heb uit de lijst?
want ik snap er niet veel van

Sorry,
 
Laatst bewerkt:
http://linuxfreedom.com/ubcd/ubcd503.iso
of
http://ubcd.mirror.fr/ubcd503.iso

Brand dit op een cd en start de computer vanaf deze cd.
Je krijgt vervolgens dit menu:
screenshot.gif

Kies voor memory en kies voor Memtest86+.
Deze testen het geheugen van de computer.

Laat de test minstens een uur lopen.
Als het geheugen in orde is krijg je zo'n scherm:
amd64-big.gif


Als er iets mis is krijg je ongeveer zo'n scherm:
gbm_news_ram_1.jpg
 
Hoi,

Ik ga nu de cd branden en de test laten lopen later volgt het resultaat ik zal met mijn telefoon een foto maken van de uitslag
Bedankt voor uw hulp!

hier het resultaat:
2rx79ly.jpg


voor alle duidelijkheid pentium E 1800 Mhz
L1 cache: 32k 24999 MB/s
L2 cache: 1024K 11920 MB/s
L3 cache: none
memory : 2046M 2442 MB/s
chipset:

Pass 10%
Test 26%
test #4 moving inversions, random pattern
testing: 184k - 2047M 2046M
pattern: e57f189b

Walltime 1:05:33
cached : 2046m
rsvdmem : 12k
memmap : e820
cache : on ECC: off
Test: Std
Pass : 0
errors : 11041000
ECC Errs:0


na 1 uur is dit ,,, ik zal hem nog wel heel de nacht aanlaten staan
Groetjes,
 
Laatst bewerkt:
Hallo,,

Ik heb mijn garantiebewijs terug gevonden maar helaas is de winkel waar ik mijn computer van heb gekocht failliet geraakt (it's electronic's) , ondertussen is mikro al bezig met het heropenen van it's maar kan ik gewoon bij it's terecht of kan ik hem ook naar packard bell opsturen of hoe zit dat?
 
Excuses ik had deze post niet opgemerkt.

Je geheugen is duidelijk defect.
Gelukkig is de garantie rechtstreeks met packard bell te regelen.
Gewoon even bellen met hun klantenservice en uitleggen wat het probleem is, nummer: 0900 - 202 51 17 (€ 0,15)
Ze zullen je een etiket mailen, je pakt je pc in en plakt daar het etiket op dan komt een transportbedrijf hem ophalen.
Dit alles wordt door packard bell betaald mits je computer nog binnen garantie is.

Ik ga er van uit dat het binnen de garantie is?
Als dit niet het geval is ben je waarschijnlijk goedkoper uit als je het geheugen zelf vervangt.
 
Hallo,,

Ja mijn garantie is nog geldig tot oktober
Bedankt voor al uw hulp ik zal ze morgen bellen!!

P.S. ik neem aan dat ik me computer aan hun moet inleveren hoe die was dus harde schijf loskoppelen enz.
 
Niets extra's meegeven, krijg je meestal niet meer terug.
Dus als je een extra schijf ingebouwd hebt er even uit halen inderdaad.

Zorg ook dat je een kopie hebt van de belangrijkste bestanden, hun formatteren het systeem.
 
ik heb vandaag packard bell gebeld en mijn conslusie is: ik heb nog nooit zo een slechte service's gehad:S

ten eerste : de verbinding van packard bell was onwijs slecht ik verstond helemaal niks wat die man vertelde

ten tweede: die man zei elke keer als ik mijn code zei dat mijn s/n verkeerd was of dat het systeem het niet herkent, uit eindelijk zei die dat die hem gevonden had daarna zegt die man dat ik op de site van packard bell een formulier kon vonden ervoor die ik tevens ook al niet gevonden heb

ik ga nog wel even verder zoeken
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan