Win7 Beperkte toegang tot internet

Status
Niet open voor verdere reacties.

01NJ024329

Gebruiker
Lid geworden
6 jan 2012
Hallo

ik heb onlangs een nieuwe pc aangeschaft (hier eff de specs:
Cooler Master Elite 431 Plus Blauw,
500 Watt OCZ voeding,
Llano A8-3870K Black Edition 3,0GHz,
Asus FM1 F1A55-V,
7.1 Geluidskaart,
12GB DDR3 Werkgeheugen Corsair,
500 GB SataIII Hardeschijf,
Nvidia GTX650Ti 1GB,
51-in-1 Cardreader,
TP-Link 300MB Wifi kaart,
windows 7 home premium 64bit)

Nou heb ik een probleem, ik had in het begin al slechte internetverbinding, maar zodra ik wat programma's installeerde, kreeg ik een melding.
'Beperkte toegang tot internet' (ofzo), en nu heb ik al helemaal geen internet (onbekend netwerk, zegt ie, maar er staat dat ik verbonden ben)
ik kan niet op internet komen, geen enkele site doet het..
ik hoop dat iemand hier antwoord op heeft, want ik heb het hele web al afgespeurd naar een oplossing..

Gijs

Heb je dat op de juiste manier gedaan. Modem stroom eraf, evt. router ook stroom eraf.
Even zo laten en eerst je modem weer aan. Wacht tot alle ledjes branden, dan stroom op je router.
Ook hier wachten tot alles weer brand en met een beetje geluk.....

ja, alles, en op mijn laptop kan ik wel gewoon internetten. (anders had ik dit niet geplaatst ;)

Laatst bewerkt door een moderator:
Firewall van een of ander progje?
Ook met kabel geprobeerd? indien mogelijk.

Wat je ook kunt proberen, is de driver van je netwerkkaart opnieuw te installeren.
Daarvoor moet je uiteraard op de site van de fabrikant naar support zoeken.

Kabel wordt moeilijk, want dan moet ik die alltheway door het huis halen, en dat is nog wel wat..
heb al de driver geïnstalleerd, opnieuw.

SP1 staat er ook op?
Energiebeheer voor die wifi staat uit?
Probeer het eens met een statisch ip adres met als gateway het ip adres van de router en de dns adressen van je isp, wel een niet dns range ruimte maken in de router.
Is de afstand niet te groot?

SP1 staat er ook op?
Energiebeheer voor die wifi staat uit?
Probeer het eens met een statisch ip adres met als gateway het ip adres van de router en de dns adressen van je isp, wel een niet dns range ruimte maken in de router.
Is de afstand niet te groot?

gedaan, gedaan, gedaan, gedaan..
de afstand is wel lang, maar mijn laptop kan het met dezelfde afstand aan.

Dat zegt niet zo veel, antennes zeker ook al wat anders gezet? router op zijn kant, antennes omhoog, router plat...........
Had het ook met een dongle op een kamer, met een andere was het geen enkel probleem, wat is je sterkte?

Dat zegt niet zo veel, antennes zeker ook al wat anders gezet? router op zijn kant, antennes omhoog, router plat...........
Had het ook met een dongle op een kamer, met een andere was het geen enkel probleem, wat is je sterkte?

ik weet niet precies wat de sterkte is, maar de hoogste downloadsnelheid (bij de router) is 600 kbs (zeg even dat het slecht is, dat motiveert mijn vader om glasvezel te kopen)
@de antennes, 360 graden gedraaid, allebij. router verplaatst, maar tevergeefs.

Dat zegt allemaal niet zo veel, das het ontvangen signaal, stond bij mij bijna voluit maar toch beperkte verbinding, zocht me ook suf, andere dongle weg probleem, wil niet zeggen dat het hetzelfde probleem is maar toch.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan