win7 instalatie probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

derp619

Gebruiker
Lid geworden
19 jun 2013
Berichten
27
Hoi,

Waarom geen dvd speler? is toch wel handig om die er in te bouwen maar je kan de drivers toch met een usb op een andere pc vandaan halen (downloaden dus)
 
Laatst bewerkt:
beste modag ik ben wezen zoeken naar drivers, echter kan ik ze niet vinden.

ik type dit dan ook van af een laptop uit het jaar 1997 en heb verder geen computers meer..

ook heb ik nog eens gekeken en is er maar 1 cd rom mee gestuurd met drivers voor het moederbord.

mvg Rolf
 
Hoi,

Ouderdom maakt niet uit kijk hier eens voor de moederbord drivers usb heeft het notebook wel?
 
kan daar geen nuttige drivers vinden voor een windows installatie.

en ik denk dat ik anders toch maar even een dvd rom speler er in ga zetten maandag..

-_-"
 
Hoi,

Neem aan dat ik je het beeld wel krijgt als bijage

asus.PNG
 
Die CD zal in ieder geval een driver voor het netwerk (LAN) hebben en als dat het doet kun je alle kanten weer op.
 
Hallo,

Ik neem aan dat je Windows vanaf USB probeert te installeren?
Dan is het 't beste om deze niet in een USB 3.0 poort te doen, omdat Windows deze vaak nog niet herkent. Probeer 'm dus in een USB 2.0 Poort te doen, en probeer dan Windows te installeren ;)

Woellie123
 
Hallo,

Ik neem aan dat je Windows vanaf USB probeert te installeren?
Dan is het 't beste om deze niet in een USB 3.0 poort te doen, omdat Windows deze vaak nog niet herkent. Probeer 'm dus in een USB 2.0 Poort te doen, en probeer dan Windows te installeren ;)

Woellie123

dit dus.. hij kom hem wel en niet pakken...

maar goed cd speler van iemand anders geleent en daar via geinstalleerd ^_^

oftewel probleem verholpen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan