[Win7] Muis klik probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

djtiesto44

Gebruiker
Lid geworden
20 jul 2008
EDIT 2
Ik voel me nu heel dom, mijn draadloze muis heeft een knopje om in een browser naar de volgende pagina te gaan, die is op de 1 of andere manier vast komen te zitten, en in gewoon windows deactiveert hij blijkbaar programma's
Daarom werkte het dus niet goed, topic kan gesloten worden excuus voor het ongemak
Goedemorgen allemaal!

Ik maak sinds een maand of 2 heel tevreden gebruik van Windows 7 op mijn laptop
(Acer Aspire 5920)

Nu heb ik sinds vandaag opeens een probleem wat ik niet eerder had, namelijk, als ik nu een bijvoorbeeld notepad open, krijg ik notepad op mijn scherm zien (niet gemaximaliseerd)
Als ik dan in die window van notepad klik, deactiveert het programma opeens, dus hetzelfde wat gebeurd als je naast het window zou klikken.

Dit voorbeeld is dan met notepad, maar het is dus in geheel windows nu, soms werkt het bureaublad, soms kan ik daar ook niks aan klikken. Soms werkt start balk, soms niet.

Ik heb recent géén nieuwe software geinstalleerd. Ik heb geprobeerd explorer.exe af te sluiten en opnieuw op te starten, geen effect. Laptop verschillende keren opnieuw opgestart, geen effect.
Ik kan mijn laptop dus eigenlijk alleen bedienen met het toetsenbord. Zowel het touchpad als de externe muis hebben het probleem namelijk, dus ik denk dat het toch ergens iets software matigs is.

Ik heb veel gezocht op internet, maar helaas niks kunnen vinden.

(P.S. Normaal lichten de minimaliseer, maximaliseer, en kruis button altijd op als je er met je muis overheen gaat, dat is nu ook niet het geval)

Is iemand dit probleem al tegengekomen? Toevallig een oplossing hiervoor?
Met mijn toetsenbord bedienen is geen probleem, maar een werkende muis is ook wel fijn:p

Bij voorbaat dank!

EDIT
Specs van mijn laptop
Intel Core 2 Duo T5550 @ 1.83 GHz
RAM Geheugen: 3GB

need more? ask!

EDIT 2
Ik voel me nu heel dom, mijn draadloze muis heeft een knopje om in een browser naar de volgende pagina te gaan, die is op de 1 of andere manier vast komen te zitten, en in gewoon windows deactiveert hij blijkbaar programma's
Daarom werkte het dus niet goed, topic kan gesloten worden,

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan