Win7 start niet op na 7Loader activatie

Status
Niet open voor verdere reacties.

JobNij

Gebruiker
Lid geworden
27 okt 2009
Hallo allemaal,

ik heb (na computerproblemen) mijn Windows 7 Ultimate opnieuw geïnstalleerd (illegaal). De eerste keer (voor de problemen) liep hij als een zonnetje en waren er geen problemen. Maar bij de nieuwe installatie begon Windows ineens te zeuren over activatie (terwijl ik 'm daarvoor gewoon had geactiveerd en hem werkend had). Dus ik meteen 7Loader 1.7 (een programma om Win7 te activeren) nog een keer gebruiken, maar ik had nog steeds een geactiveerde versie van Windows. Ik heb daarna het hele internet afgezocht naar een nieuwere versie van 7Loader, en uiteindelijk heb ik 4.0 gedownload (torrent). Maar nadat ik 7Loader 4.0 heb gebruikt kan ik mijn computer niet meer opstarten! Als ik mijn computer aan zet blijft er alleen maar een laag streepje knipperen. Eerder deed de computer dat ook al, maar dan was het na max.
10 sec klaar. Nu heb ik 'm al een keer 6uur aan laten staan, maar zonder resultaat.

In de BIOS worden geen start-up problemen gevonden, als ik een run-in test doe, gaat hij bij de Memory en de Run-in test beiden naar de 100%, maar dan begint de computer weer overnieuw met de tests. De computer geeft dus geen melding dat daar het probleem zit, maar ook niet dat het daar goed zit.
Als ik de HardDisk test doe, doorloopt hij de 'Quick Test', maar bij de 'Full Test' loopt de computer vast na 5% en geeft hij daarna de melding dat de HD door de test is gekomen, maar hij heeft 95% van de HD nog niet gecheckt! Echter, als ik dan weer terugga naar het BIOS menu, staat er: 'Hard disk test failed' 'hard disk 1 full'
dat slaat helemaal nergens op... de win7 partitie had de laatste keer opstarten nog 75GB vrij, en Vista had er nog zo'n 16GB vrij. Als ik in de 'Diagnostic Log' kijk, staat daar: Result: 0305. (en onder 'time' de tijd van de HD test)

is er een mogelijkheid om de boel weer werkend te krijgen? Is het gewoon een kwestie van een Win7 Repair Disk downloaden (ik heb er geen gemaakt)? Of kan ik de Win7 installatieschijf weer eens proberen (maar dan moet 'ie opnieuw gedownload worden, want die staat op de gecrashte computer...)
ik heb Win7 gedualboot met Vista, maar ik kan dus ook niet bij Vista (die is trouwens wel legaal)

het gaat om een HP Pavilion 1130ed laptop.

Alvast heel erg bedankt!

Job.

Edit: er zit geen andere hardware zoals externe HD, CD, SD. Het kan dus niet zijn dat Windows eerst al die opslagmedia gaat doorzoeken voordat hij gewoon de interne HD gaat onderzoeken naar Besturingssystemen. (BIOS boot volgorde is: CD -> interne HD en dan pas de rest)

Laatst bewerkt:
Zoals je zelf al aangeeft, gaat het hier om een illegale versie van windows 7. Daar geeft men geen hulp bij op dit forum om dit uberhaupt werkzaam te gaan krijgen :)

Als je de volle support wilt op dit product zul je het moeten kopen in de winkel, of een versie verkrijgen door de aanschaf van een nieuwe PC. Met alle andere optie's ben je gewoon op je zelf en Google aan gewezen ...

Suc6! :thumb:

Oké, toch bedankt.
Kan ik 'm zelf verwijderen, of doet een mod dat voor me?

Ik heb 'm zelf al werkend gekregen. :)

ik weet niet of het mag, en als het niet mag, laat een mod het dan zo snel mogelijk verwijderen, maar dit was de oplossing:

gwoon installatieschijf/repair disk in de CDROM doen. Commandoprompt opstarten en dit typen:

Bootsec.exe /nt60 c:

of als dat niet werkt:

Bootsec.exe /nt60 all

gewoon herstellen vanuit een herstelpunt kan ook, maar dan heb je kans dat na de activatie de computer weer niet op kan starten...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan