Win7 Systeemherstel liep vast, pc uitgedaan > Probleem.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sebastiaan11

Gebruiker
Lid geworden
22 jul 2010
Berichten
377
Hallo allemaal

Ik heb vanmiddag een systeem herstel uitgevoert omdat mijn pc de laatste 2 dagen niet functioneerde zoals dat had moeten zijn.
Het viel mij al op dat hij er lang over deed, alleen ik drurfde hem niet uit te zetten. Ik heb zo ongeveer 2 uur gewacht en toen heb ik hem uitgedrukt.

Toen ik hem aandeed moest hij herstellen en kwam er een bericht dat deze computer niet automatisch kan starten. Ik moest de laatst aangesloten apparatuur verwijderen of contact opnemen met de fabrikant.

Ik starte de pc opnieuw op, en toen deed hij het.

Het systeem is niet herstelt en na dit doe ik dat ook niet meer alleen,
wat moet ik nu doen. Toen ik hem uitdrukte was hij bezig met het register.
 
Hoi ! Opstarten van de Win 7 DVD, kiezen voor reparatie, kiezen voor systeemherstel.

Kies 'n datum dat alles nog lekker liep, en heb geduld !

Greetz,

HARRY.
 
Ohja 1 probleempje mijn cd/dvd speler is kapot. Ik kan bestanden op dvd wel op usb zetten alleen dan kan ik hem niet opstarten? denk ik
 
Nou. Sommige cd's / dvd''s pakt die wel. Alleen nu weet ik nog van installatie dat hij deze niet pakt. Ik weet niet hoe ik moet oplossen dat hij alles pakt. Kan geen driver voor vinden
 
Hoi !

Als je ene CD wel gelezen wordt en de andere niet, kan dat aan het merk CD's/DVD's liggen.
Daarvoor kun je 'n firmware-update doen.
Drivers zijn niet nodig voor 'n DVD-speler.
Maar als 'n originele Win 7 DVD niet "gepakt "wordt zou ik maar snel 'n nieuwe speler kopen.


Je kunt 'n bootable USB-stick maken, maar als je in het bios niet voor USB als opstart-medium kunt kiezen heeft dat dus geen zin.

Greetz,

Harry.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan