Win7 Ultimate over Win7 Home Premium installeren ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

AnnevdD

Verenigingslid
Lid geworden
8 mei 2007
Berichten
228
Ik krijg binnenkort een nieuwe laptop waarop Win7 Home Premium staat. Ik heb voor mijn oude laptop Win 7 Ultimate gekocht. Kan ik met die Win7 Ultimate installatie schijf nu op de nieuwe laptop Win7 Ultimate installeren? Of moet ik daarvoor een nieuwe Ultimate installatie schijf aanschaffen?

En als ik die nieuwe laptop heb is het dan beter om eerst het standaard initiele installatie proces van de laptop (dus Win7 Home Premium) te doorlopen en dan Ultimate te installeren of is het beter direct met Win7 Ultimate te starten.

Ik ben benieuwd.
 
Je kan niet 2 computers met de zelfde productcodes gaan doen..
En je krijgt waarschijnlijk als je die schijf van de ene laptop in de ander doet, dat hij niets meer begrijpt van de drivers die hij dan waarschijnlijk ook automatisch gaat installeren..

Tenzij je een echte windows 7 ultimate schijf hebt liggen met product key,.. (kan je nog geen 2 computers met dezelfde key installeren) maar dan kan je gewoon een herinstallatie doen..
 
Maar ten eerste zou ik een backup maken van de huidige installatie, mocht de installatie niet lukken kan je altijd nog terugvallen op de eerste omgeving.
 
Dank zo ver.
Ik heb een echte Ultimate schijf met key. Als ik mijn oude laptop niet meer gebruik, kan ik dan die schijf gebruiken om mijn nieuwe laptop te upgraden naar Ultimate?
 
Welke schijf uit de oude laptop? Bedoel je de Harde Schijf of de DVD 'schijf'? Als je de harde schijf bedoelt, kan dit mogelijke problemen opleveren zoals drivers etc, aangezien er andere hardware inzit.
 
Ja dat kan. Je kunt ook je oude laptop nog gewoon gebruiken. Sonnn's verhaal klopt niet.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan