Win7 & Vista lezen gedeelte van hardeschijf niet, XP wel

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mata

Gebruiker
Lid geworden
2 dec 2010
Berichten
5
Hoi allemaal,

Sinds kort Win7 geinstalleerd op een pc. Heb een laptop met Vista. En een hardeschijf met WinXP.

Nu zit ik met t volgende probleem. Ik heb een externe HD van 1,5TB met daarop een map met 222 films. Als ik m aansluit op zowel de Win7 als Vista dan kan ik gewoon de hd bekijken en in alle mappen komen behalve de map met 222 films, dan komt de melding dat de hd geformateerd moet worden. Als ik dan annuleren klik, komt er de volgende error: F:\films is not accessible. Data error (cyclic Redundancy check).

Als ik m dan aansluit op de winXP installatie dan heb ik helemaal geen probleem en kan ik wel in die map komen.
Ligt t aan mn hardeschijf of aan win7 & vista? Zit er zelf aan te denken om die grote map op te splitsen in meerdere kleine mappen, maar ik wil niet t risico lopen dat ik door knippen&plakken films kwijtraak.

p.s nieuw op het forum en mn allereerste post :d
 
Laatst bewerkt:
Bedankt voor de hulp.
Ik heb het probleem toch nog op kunnen lossen. En t lag natuurlijk gewoon voor de hand: Foutcontrole gedaan, allebei de keuze vakjes uit gevinkt, na de controle gewoon toegang tot de gehele schijf :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan