Win8 start niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

martijn12321

Gebruiker
Lid geworden
14 nov 2011
Sinds kort heb ik Windows 8 op mijn pc staan. TuneUp gaf aan dat ik weer een disk controle moest doen, zoals ik wel vaker gedaan had. Toen zij die aan het eind dat die het nog 1x ging doen bij het opstarten.
Pc opnieuw gestart, maar hij hing al 4 uur vast op 27%. Uitgezet (ja, ik weet; dom) en aangezet. En het begon weer opnieuw.
Nog een keer opgestart, staat er dat het herstellen niet lukt. Prima, even gegoogled en via CMD naar regedt32.exe gegaan en de de disk controle uitgezet.
Met volle moed opnieuw opgestart (alweer) maar nu blijft die maar bij dat herstel terug komen! Herstelpunt kan niet omdat ik iets niet had ingesteld (volgensmij was het iets met veiligheid)
Terugzetten met behoud van bestanden lukt ook niet, geen uitleg gegeven
Dan kan ik alleen nog resetten en alles kwijt zijn!
Hier zal toch wel een oplossing voor zijn (hoop ik)

En als ik moet resetten, gaat die toch niet terug naar win7 omdat het een upgrade was hè?

Hééééééééĺ erg bedankt!

1 Als je rest gaat je niet terug naar Windows 7 bij mij was dat niet het geval.
2 Start veilige modus en verwijder TuneUp .

F8? Misschien of de CD waarop Windows 8 staat in PC doen en dat booten via CD.Als je boot met een CD of een USB heb je dan een optie met startup herstellen denk ik.

Veel succes! :thumb:

USB waarop Windows 8 staat? of heb je dat ook niet?

Heb even contact opgenomen met MS (@microsofthelpt op twit) en ze hebben me een link (http://t.co/bxcSoiUc ) gestuurd. Ze zeggen dat die soms naar 7 en soms naar 8 gaat. Gaat die naar 7> bestand downloaden en code invoeren en dat zou moeten werken! Ga het morgen proberen! Bedankt!

Graag gedaan

Maar je kan gewoon een CD of een USB aanmaken met Windows 8 daarop en in de boot menu kies je voor "Boot USB/CD".
Computer opnieuw opstarten en onmiddenlijk USB/CD erin doen en daarna krijg je par opties je klik of start up repair.

Hier een video. Hij zeg hoe je in die menu kan geraken als je het met niet met F8 gaat kun je dat doen met een USB/Cd.Hoe je dat moet doen et een USB/CD kijk vanaf 1.05 min.Ik raad je aan om de hele video de kijken en kies dan de manier die je het makkelijkste vind

Link:http://www.youtube.com/watch?v=n3YTIUcp5Rs

Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan