martijn12321
Gebruiker
- Lid geworden
- 14 nov 2011
Sinds kort heb ik Windows 8 op mijn pc staan. TuneUp gaf aan dat ik weer een disk controle moest doen, zoals ik wel vaker gedaan had. Toen zij die aan het eind dat die het nog 1x ging doen bij het opstarten.
Pc opnieuw gestart, maar hij hing al 4 uur vast op 27%. Uitgezet (ja, ik weet; dom) en aangezet. En het begon weer opnieuw.
Nog een keer opgestart, staat er dat het herstellen niet lukt. Prima, even gegoogled en via CMD naar regedt32.exe gegaan en de de disk controle uitgezet.
Met volle moed opnieuw opgestart (alweer) maar nu blijft die maar bij dat herstel terug komen! Herstelpunt kan niet omdat ik iets niet had ingesteld (volgensmij was het iets met veiligheid)
Terugzetten met behoud van bestanden lukt ook niet, geen uitleg gegeven
Dan kan ik alleen nog resetten en alles kwijt zijn!
Hier zal toch wel een oplossing voor zijn (hoop ik)
En als ik moet resetten, gaat die toch niet terug naar win7 omdat het een upgrade was hè?
Hééééééééĺ erg bedankt!
Pc opnieuw gestart, maar hij hing al 4 uur vast op 27%. Uitgezet (ja, ik weet; dom) en aangezet. En het begon weer opnieuw.
Nog een keer opgestart, staat er dat het herstellen niet lukt. Prima, even gegoogled en via CMD naar regedt32.exe gegaan en de de disk controle uitgezet.
Met volle moed opnieuw opgestart (alweer) maar nu blijft die maar bij dat herstel terug komen! Herstelpunt kan niet omdat ik iets niet had ingesteld (volgensmij was het iets met veiligheid)
Terugzetten met behoud van bestanden lukt ook niet, geen uitleg gegeven
Dan kan ik alleen nog resetten en alles kwijt zijn!
Hier zal toch wel een oplossing voor zijn (hoop ik)
En als ik moet resetten, gaat die toch niet terug naar win7 omdat het een upgrade was hè?
Hééééééééĺ erg bedankt!