win98 laptop config

Status
Niet open voor verdere reacties.

fred2003

Gebruiker
Lid geworden
23 nov 2002
Ik heb net op mn laptop win98 geinstalleerd. Op mijn laptop zit geen interne floppy dus ik moet een usb floppy drive gebruiken. win 98 herkent deze externe disk drive niet uir zichzelf en ik kan deze dus niet gebruiken. Ik heb hem echter wel nodig wil ik de stuurprogrammas voor de netwerk hardware instaleren. Ik heb geen cds met drivers. hoe nu verder?

MVG
Fred

driver

als je het merk en type verteld van de ext harddrive kan ik kijken voor drivers? groeten pieter

Heb je ook een idee hoe ik die drivers op me laptop kan krijgen dan

drivers

als je nu verteld wat voor drive het is merk en type dan kijk ik voor drivers, die kan je dan downloaden en op je laptop installeren?

maar hoe doe ik die drivers dan op me laptop zetten ik heb geen internet daar.

drivers

ja dat vertel je niet! je moet wel duidelijk zijn anders is het natuurlijk voor mij moeilijk om dat te weten! je zit nu op een andere pc dus, als ik het goed begrijp?en er is geen mogelijkheid om je laptop op het internet te krijgen?

drivers

als ik het nu goed begrijp heb je wel een cdrom station dan moet je iemand hebben die een brander heeft, en de drivers op een cd te zetten! dat is denk ik? de enige mogelijkheid?

Daar lijkt het wel op. Ik vind het alleen wel vreemd dat de diskette drive het wel doet onder DOS zonder enige driver en niet onder windows.

win 98

Eigenlijk zou het standaar dmoeten zijn onder win 98 maar heeft deze wel usb ondersteuning.
Rare vraag ik weet, maar tegenwoordig weet je het toch stiekem niet meer.
Mischien kun je dit wel aanzetten ergens.

Mischien kun je even kijken onder de help functie van die win98.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan