Win98/of 2000 voor ADSL??

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dirk.K

Gebruiker
Lid geworden
15 feb 2001
Berichten
243
Kernnis van mij heeft adsl genomen van zonnet.
het is de 2. Zon Breedband Family
2x zo snel als andere ADSL aanbieders* voor maar € 34,- per maand. Zon Breedband Family.
Klik hier voor het actie-aanbod.
Downstream: 512 Kbit/s Upstream: 128 Kbit/s
Nu is de sneldheid nog steeds vrij ;laag.Na contact met zonnet adviseerde deze om win98 of win 2000 te installeren.Wat is hier nu van waar.Krijg je hier echt de snelheid mee omhoog van je verbinding.
Ze draaien nu op win XP.
dirk.
 
Ik weet het niet excact,als ik me niet vergis 128 mb.
Kan het aan je geheugen liggen dan?
 
128 Mb is niet echt veel om XP op te draaien en er mag 128 MB bijgezet worden. Waarschijnlijk zal het systeem dan sneller worden omdat de systeembronnen dan meer ruimte hebben. Hierdoor zal de totale performance van het systeem zeker verbeteren.
Echter de snelheid die je noemt is waarschijnlijk de download/ uploadsnelheid en die mag toch niet beinvloed worden door het intern geheugen.
Wat bedoel je precies met laag, hoe groot is de snelheid?
 
Dat is echt onzin wat ze beweren. Je OS heeft niets met de snelheid van je ADSL te maken. Kijk nog eens goed bij de actievoorwaarden op de site van Zonnet:

"ZonTel is in augustus 2003 operationeel".

Groetjes,
Bennie
 
Nee het is niet de zontel versie maar de zon breedband family.(is iets anders dan de zontel)
heb nog effe geinformeerd bij me kennis.Het is zo ze draaien onder os Win98 met 128 mb intern geheugen.
Helpdesk zonnet had het over opnieuw installeren win98.Virusscanner verwijderen en controle op spyware.
Nou virusscanner verwijderd en gecheckt op spyware.
Snelheid gecontroleerd bij speedtest en de downloadsnelheid blijft maar rond de 6 kb/s hangen.
Terwijl bij een ander 2 straten verder wel een hogere snelheid wordt gehaald.Moet ik dus het zaakie formatteren en opnieuw 98 erop zetten om te kijken of het nu wel gaat.Het is trouwens een externe modem die is bijgeleverd(usb).
Dirk.Iemand nog suggesties.
 
Al gecontroleerd op virussen, trojaanse paarden en dergelijke?

Installeer Adaware en Spybot en scan alles.
Daarna nog een virusscan met Housecall.

Ben benieuwd of de problemen er dan nog zijn.

Succes
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan