WIN98 ziet cd speler niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

leedburner

Gebruiker
Lid geworden
9 dec 2006
Berichten
5
Hoi,

Ik heb een oude laptop waar windows 98 opstaat maar hij ziet de cd speler die erin zit niet.
De cd-speler is niet kapot want als ik bij het opstarten van de pc een live-cd van linux erin doe dan start hij vanuit daar wel op. Waar kant dit aan liggen iets met de driver?
Ik heb in apparaatbeheer gekeken en er staan achter sommige dingen wel wat vraagtekens.

MVG,

Rick Sleddens
 
dan zal je waar vraagtekens bij staan de drivers nog van moeten installeren
 
(Doe dit alleen wanneer je de cdrom van 98 hebt!)
Als er een CDrom spler staat met een vraagteken of uitroepteken moet je 'm effe verwijderen en de pc opnieuw opstarten, de drivers zouden dan geinstalleerd moeten worden door windows zelf. (Indien Cdrom van windows 98 gebruiken)
 
Ik heb hem nu opnieuw geinstalleerd, en nu doet hij het wel.
Ook draait heel het ding een stuk lekkerder.
 
Hoi,

Ik heb een oude laptop waar windows 98 opstaat maar hij ziet de cd speler die erin zit niet.
De cd-speler is niet kapot want als ik bij het opstarten van de pc een live-cd van linux erin doe dan start hij vanuit daar wel op. Waar kant dit aan liggen iets met de driver?
Ik heb in apparaatbeheer gekeken en er staan achter sommige dingen wel wat vraagtekens.

MVG,

Rick Sleddens

heb ik ook op een laptop met win95 en heb al tig keer 95 opnieuw geinstalleert en staat steeds bij de audio kaart van Es Ess 1988 een vraag teken maar ga een 2de hands pc kopen waar xp opstaat en kan internetten kan iemand mij helpen
 
heb ik ook op een laptop met win95 en heb al tig keer 95 opnieuw geinstalleert en staat steeds bij de audio kaart van Es Ess 1988 een vraag teken maar ga een 2de hands pc kopen waar xp opstaat en kan internetten kan iemand mij helpen

Voor 2dehands pc's, eerst wat vraagjes:
-Woon je in Belgie of Nederland?
-Hoeveel € wil je er maximum aan uitgeven?
-Moet het enkel pc zijn, of ook met toetsenbord, muis, scherm erbij?
-Moet het gewoon voor internet/msn ofzo dienen, of mag het ietsje meer zijn.
 
Voor 2dehands pc's, eerst wat vraagjes:
-Woon je in Belgie of Nederland?
-Hoeveel € wil je er maximum aan uitgeven?
-Moet het enkel pc zijn, of ook met toetsenbord, muis, scherm erbij?
-Moet het gewoon voor internet/msn ofzo dienen, of mag het ietsje meer zijn.

de laptop die er nu staat is van 1996
hardware van binnen
133 mhz intelpro processor
25 mb ram
1077 gb harddisk
ga morgen kijken voor een tweede hands pc
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan