Winamp 5.0

Status
Niet open voor verdere reacties.

Eagle Creek

Verenigingslid
Lid geworden
3 okt 2002
Winamp 5.0 <freeware>

Definitieve versie van populaire mediaspeler
AOL biedt sinds vandaag een nieuwe versie van Winamp ter download aan. Naast een upgrade voor de gratis versie is er nu ook een betaalde versie van Winamp, ‘Winamp Pro’ geheten. Deze is onder meer in staat om muziek-cd's te rippen.

Met de nieuwe versie komt er een einde aan een eindeloze reeks bèta's van het programma. De nieuwe versie 5 moet het besmeurde blazoen van Winamp weer een beetje oppoetsen. De voorlaatste editie, versie 3, werd door gebruikers beschouwd als te langzaam en te groot.

Met Winamp 5 willen de makers de functionaliteit en snelheid van 2.x en de vormgeving en uitbreidingen van de 3.x-reekscombineren. Naast het beheer van muziekbibliotheken zijn met de Pro-versie van Winamp nu ook cd’s te rippen en te branden via het Dolby Advanced Audio Coding-formaat. Evenals in de bèta-versies is het mogelijk snel toegang te krijgen tot Shoutcast radiozenders.
Windows 98/ME/200/XP

http://www.zdnet.nl/downl_inter.cfm?id=32647&did=3941&sit=2

===============================

Ben benieuwd :D. Vraag me trouwens wel af waar ik 2.91 (laatste versie) nog kan halen. Stond vroeger op de Winamp site (die nu overigens vreselijk sloom is).

Btje groot....

attachment.php

Bijlagen

• poef.jpg
    poef.jpg
    38,4 KB · Weergaven: 30
Vind 2.9 ook nog steeds beter, maarja :D. Nieuw=beter gaat echt niet altijd op vind ik.

Aha, ik dacht even dat dit bij de nieuwe site hoorde :eek: .

Ik heb 5 nu een paar dagen draaien en hij bevalt me prima. Nix traag of bugs. Hij draait gewoon perfect. Winamp3 gebruikte meende ik van 13mb aan geheugen, Winamp5 ongeveer een mb of 7/8.

Ook de Internet-TV is leuk.

Er zitten wat euh, zenders bij die gaan over het verhaal van de bloemetjes en de bijtjes, maar er zitten ook andere zenders tussen hoor. :D

attachment.php

Bijlagen

• internet-tv.png
    internet-tv.png
    21,1 KB · Weergaven: 34
Heb Winamp 5 even geprobeerd maar vond het niks. Starte mij te traag op in vergelijk met Winamp 2.81 en al die nieuwe opties en extra zooi gebruik ik niet.. wil alleen MP3 luisteren en de rest doe ik gewoon met andere progjes.

Back 2 2.81 dus :)

Hier zijn ze bezig om hem volledig in het Nederlands te maken.
Daar is al een Beta Skin in het NL te downloaden .

Hij start bij mij gewoon snel op .Echt niet langer als bij Winamp 2 .
Die internet Tv stations (nsv)zijn nu ook veel beter te bekijken.
Ook handig dat je nu in de speler zelf kan zoeken naar radiostations al blijft dit natuurlijk beperkt tot stations die alleen via shoutcast uitzenden .Maar dat zijn toch de meeste die via Winamp uitzenden.

Laatst bewerkt:
Eén van de vele kleuren .

attachment.php

Bijlagen

• winamp 5 nl skin.jpg
    winamp 5 nl skin.jpg
    90,4 KB · Weergaven: 29
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan