Winamp doet echt moeilijk

Status
Niet open voor verdere reacties.

lloydvdw

Gebruiker
Lid geworden
18 dec 2008
zoals je kan zien in bijgevoegd afbeelding, ik wil iets heel simpel. Maar winamp laat dit gewoon niet toe.

http://www.freeimagehosting.net/6e3c1

Ik wil gewoon 3 kolommen, links artiest, midden album, rechts titel (van de liedjes).
Voor 1 of andere idiote reden kan ik de rechter kolom niet veranderen naar titel. Dit blijft op de onderste rij staan wat ik enorm onhandig vind voor te browsen.

Heeft iemand een idee hoe ik dit kan oplossen of een andere goede audiospeler die hier niet moeilijk over doet? (behalve itunes uiteraard)

Alvast bedankt

Laatst bewerkt:
Je eerste zin aangepast. Met dat woord kun je heel wat mensen kwetsen.;)

Inderdaad. Ik wilde net vragen of je de naam van de 1e link kan aanpassen. Ik weet hoe ik het moet oplossen maar ik zeg het niet totdat je de naam van die 1e link hebt aangepast.

Groeten Larsojo

Inderdaad. Ik wilde net vragen of je de naam van de 1e link kan aanpassen. Ik weet hoe ik het moet oplossen maar ik zeg het niet totdat je de naam van die 1e link hebt aangepast.

Groeten Larsojo

Sorry Larsojo, was helemaal niet de bedoeling om mensen te kwetsen. Bij deze verwijderd

Groeten Larsojo

Dag larsojo, kan je mij nu aub de oplossing zeggen aub? Apprecieer het tenzeerste

Alvast bedankt

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan