Winamp doet raar onder sommige games.

Status
Niet open voor verdere reacties.

BrEeZeR

Inventaris
Lid geworden
27 apr 2001
Hoi,

Tijdens het gamen heb ik altijd gewoon Winamp aan, maar bij sommige games stoort Winamp soms.. de ene keer gaat het wat haperen en de andere keer doettie gewoon raar.. (niet echt uit te leggen, misschien later ff sample.. zonet zou ik geluid opnemen en ineens deed ie het niet meer :rolleyes: )

Het ligt niet aan de comp want die is zwaar genoeg.. (Athlon XP 1800+, 512 DDR enz enz).

Iemand een idee hoe dit op te lossen? Want het gamen gaat niet lekker als de muziek zo rot loopt.

Grtz,

Breez

Je kunt Winamp 5 eens proberen en dan de oude skin + instellingen gebruiken.. En logisch dat ie traag is op zo'n systeem :D

Geplaatst door masterprut
Je kunt Winamp 5 eens proberen en dan de oude skin + instellingen gebruiken.. En logisch dat ie traag is op zo'n systeem :D
ik heb een p4 1.5 gig, 512 mb ram en ook híer gaat ie traag en op een tragere pc van een maat van me, met minder geheugen, gaat ie wél snel ... dus zo logisch is dat niet :rolleyes:

'geintje' :rolleyes:

Maar je KUNT het eens proberen Breez...

Ik dwing je niet hoor :)

edit: 3 Cartman's op 'n rijtje :P

Leeg je Temp. Internet Files en de Temp-map es.

En Winamp5 draait als een trein hier. Net zo snel als 2.81 maar meer opties. Onder et gamen heb ik em ook altijd aan zonder probs.

Winamp 5 is prima, alleen is het wel aan te raden om een "classic" skin te gebruiken - de "modern" skins nemen gewoon veel 'system resources' in beslag....

Geplaatst door KwarK
Winamp 5 is prima, alleen is het wel aan te raden om een "classic" skin te gebruiken - de "modern" skins nemen gewoon veel 'system resources' in beslag....

dat bedoelde ik!
maar hoe staan de zaken ervoor Breez? :confused:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan