Winamp is zo stil...

Status
Niet open voor verdere reacties.

njegbers

Gebruiker
Lid geworden
3 sep 2006
Ik kan geen mp3's meer afspelen met Winamp. Er komt geen geluid meer uit de speakers, de rest is normaal. Installeren van de nieuwste versie hielp niet. :evil:
Windows Mediaplayer geeft wel herrie, maar die heeft van die domme afspeellijsten, die gebruik ik liever niet.
Iemand een hint om Winamp weer aan de praat te krijgen?

De Volumeknop

Ik kan geen mp3's meer afspelen met Winamp. Er komt geen geluid meer uit de speakers, de rest is normaal. Installeren van de nieuwste versie hielp niet. :evil:
Windows Mediaplayer geeft wel herrie, maar die heeft van die domme afspeellijsten, die gebruik ik liever niet.
Iemand een hint om Winamp weer aan de praat te krijgen?

Beste Njegbers,

Staat de volume knop misschien hellemaal beneden, of heb je hem prongelijk om mute staan?
Heb je wel gekeken of bij het icoontje Volume, in je taakbalk, alle schuiven hellemaal omhoog staan?

Groeten, Halo :thumb:

PS: Mijn eerste bericht op dit forum!!:D:D

Beste Njegbers,

Staat de volume knop misschien hellemaal beneden, of heb je hem prongelijk om mute staan?
Heb je wel gekeken of bij het icoontje Volume, in je taakbalk, alle schuiven hellemaal omhoog staan?
Groeten, Halo :thumb:

PS: Mijn eerste bericht op dit forum!!:D:D

je bedoeling is goed,maar als het met mediaplayer wel speelt.........heeft het niks met de instellingen van het geluid te maken.

ik zou dus kijken bij de opties van winamp;)

je bedoeling is goed,maar als het met mediaplayer wel speelt.........heeft het niks met de instellingen van het geluid te maken.

Oei, wat voel ik mij dom.
Ik had alle windows-geluidsinstellingen nagekeken, andere player geprobeerd, en alle opties van Winamp nagekeken.
Maar ik heb over het hoofd gezien dat Winamp een volumeschuifknopje heeft dat helemaal dichtstond......
Dank voor het meedenken, Halo en Bas9!

dat is niet geheel juist want als je vista heb dan kan je per programma het geluid regelen.
ook al staat het in winamp bevoorbeeld aan dan kan het in de mixer nog steeds uit zijn.
als je toevallig vista draai raad ik aan daar eens te kijken.

Oei, wat voel ik mij dom.
Ik had alle windows-geluidsinstellingen nagekeken, andere player geprobeerd, en alle opties van Winamp nagekeken.
Maar ik heb over het hoofd gezien dat Winamp een volumeschuifknopje heeft dat helemaal dichtstond......
Dank voor het meedenken, Halo en Bas9!

Graag gedaan! ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan