winamp laat computer crashen bij openen

Status
Niet open voor verdere reacties.

nico1887

Gebruiker
Lid geworden
10 jun 2003
Ik heb al een aantal jaren lang de verschillende versies van winamp op mijn PC en tot twee dagen geleden werkte het programma altijd prima. Maar nu als ik het programma wil openen en ik dubbelklik op het pictogram van winamp, dan valt de computer uit en start hij opnieuw op. Ik probeerde natuurlijk direct opnieuw het programma erop te zetten en de oude te verwijderen maar dit hielp niet.
Ik hoop dat een van jullie een oplossing voor dit probleem heeft.

b.v.d.

Nico1887

Misschien had je een oudere versie die voorzien was van een lek. Run eens een goede antivirusscanner en antispyware toestanden en installeer dan eens de meest recente versie van winamp.

ik heb een antivirus programma laten scannen en winamp opnieuw proberen te installeren. Het probleem is er nog steeds. Tevens is het zo dat bij het opnieuw installeren de computer aan het eind van de installatie(wanneer de blauwe balk helemaal vol is) ook uitvalt en opnieuw opstart. Het lijkt er dus op dat de computer zichzelf uischakeld als er ook maar iets van het winamp programma wordt geopend.

Klik even met je rechtermuisknop op deze computer.
Kies voor eigenschappen.
Tabblad geavanceerd --> onderste knop instellingen.
En vink "de computer automatisch opstarten" even uit.

Mocht er nu een foutcode met stopcode komen, vermeld die hier even.
Misschien kunnen we je dan verder helpen.

technische info:

stop: 0x00000050 (0xCBBC000, 0x00000000, 0x8056B94, 0x00000000)

Staat er ook nog een code bij?
Zoiets van: PAGE_FAULT_IN_NONPAGED_AREA

En het betreffende bestand die het veroorzaakt? (staat er niet altijd bij trouwens).

PAGE_FAULT_IN_NONPAGED_AREA

deze melding stond bovenaan de blauwe pagina maar er stond geen bestandsnaam bij.

ik denk niet dat winamp veel te maken heeft met lexar media. ik kan wel een stuurprogramma gaan installeren dat niet gebruikt wordt maar dat heeft denk ik niet veel zin.

Geplaatst door nico1887
ik denk niet dat winamp veel te maken heeft met lexar media. ik kan wel een stuurprogramma gaan installeren dat niet gebruikt wordt maar dat heeft denk ik niet veel zin.
Je weet natuurlijk zelf het beste wat er op je pc zit.
Hier staan nog enkele aanwijzingen.

Zoals daar ook al beschreven staat is het vrij onwaarschijnlijk dat winamp de oorzaak is van het probleem.
Meestal wordt zoiets veroorzaakt door drivers of hardware falen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan