winamp: muziek verwijderd tijdens spelen

Status
Niet open voor verdere reacties.

decimus

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
17 dec 2010
Hallo,

Ik heb een probleem met mijn winamp (nieuwste versie).
Als ik muziek speel, verspringt winamp ineens, en begint alle muziek af te lopen om bij deze of gene stil te staan en te beginnen, dit alles ongevraagd, en dus ook niet te stoppen.
Bovendien worden sommige bestanden ineens onspeelbaar én verdwijnen ze van mijn harde schijf (meer bepaald uit de map waar ik de muziek insteek die ik op winamp speel).
het muziekbestand is dan dus nergens meer te vinden, en het enige dat er dan opzit is de muziek opnieuw downloaden (of ergens vanuit een back-up halen).

Er is ook geen sprake van virus, spyware, etc. daarvoor heb ik al scans laten lopen, om dit na te gaan.

iemand een idee hoe dit kan komen, of nog beter, hoe dit op te lossen?

bedankt

Decimus

Laatst bewerkt:
Reactie op vraag

Hoi,
Is het misschien niet handig om een andere speler te downloaden?
Vlc Player is wel een handige vind ik.
Ik had vroeger ook Winamp gehad. Dat vind ik niet zo'n prettig programma.

Veel succes en als je persé Winamp wilt blijven hebben zal ik je verder helpen,
Habby!

----------------------------(lijntje :o) ------------------------------------------------------------------------------------------​
Problemen?
Super Habby staat voor je klaar!

Hoi,

VLC player gebruik ik al, maar daar kan je, voor zover ik weet, geen lijsten muziek automatisch laten starten als je het programma opent, met het gemak waarmee je dat in winamp doet.

dus ik zou liefst winamp verder gebruiken, vind het veruit het handigste programma.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan