Winamp playlist wijziging ongedaan maken

Status
Niet open voor verdere reacties.

dennis_rnb

Gebruiker
Lid geworden
20 jan 2005
Hallo Allemaal,

Ik ben al sinds een paar jaar steeds mijn playlist in winamp aan het aanvullen en maak nooit een nieuwe aan, tot gisteren. Ik maakte even een nieuwe playlist aan voor muziek die ik waarschijnlijk toch weg zou gooien. Nu voegde ik (zoals gewoonlijk) de volgende dag weer gewoon nummertje toe aan die playlist, en sloeg hem perongeluk op over mijn grote playlist :( nu staan er dus maar 10 nr'tjes in die niks waard zijn.. Is er een mogelijkheid om deze wijziging terug te draaien, zodat ik mijn grote playlist (van 2000 nr's) weer terug kan krijgen?

Alvast bedankt! :thumb:

MVG,
Dennis Wessels

Heb ik al geprobeerd, maar dat hersteld geen bestanden. Dat geeft hij zelf ook aan als je op het punt staat om te herstellen:

''Hiermee verliest u niet uw recente werk, zoals opgeslagen documenten of e-mail...''

Iemand anders nog een oplossing :( ?

Die regel leg je verkeerd uit.
Als je vandaag 20 documenten hebt gemaakt en je gaat met Systeemherstel een week terug in de tijd, dan zullen die 20 documenten niet verloren gaan.
Maar goed, het heeft niet geholpen. Hoe controleer je eigenlijk die playlist? Alleen via Manage Playlist onderaan het Winamp Playlist Editor venster?

Heb je al eens geprobeerd om met Start, Zoeken, typen "*.m3u " je PC te scannen op Winamp playlists?

Laatst bewerkt:
Probleem is opgelost :D

Heb gewoon even een back up van mn externe harde schijf van januari 2007 teruggezet, en de playlist file daaruit geplukt.. hoefde toen alleen nog maar 2 maandjes muziek bij te voegen en dat was wel te doen..

Iig bedankt voor je hulp kerel! :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan