Winamp probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

ceel123

Gebruiker
Lid geworden
17 feb 2009
Ik heb een probleem op winamp als ik dubbelklik op een liedje dan verspringd hij helemaal en speelt hij een heel ander liedje af wie kan mij aub helpen?

Dat betekent dat het liedje of in windows verkenner een andere naam heeft dan in winamp staat, of dat het liedje niet meer op de pc staat.

Wat je eraan kan doen is het volgende.
Ga in de lijst staan, druk op de rechtermuisknop en selecteer: remove > remove all dead files.

Deze optie zorgt ervoor dat winamp alle bestanden die in de lijst staan en niet meer gekoppeld zijn aan een ander bestand weggegooid worden.

Vervolgens moet je t nummer weer toevoegen via add media to library in de menu balk.

Nog een keer

Ja maar ik heb 735 liedjes erop staan en op de pc had ik die verwijderd omdat dat teveel ruimte inbe slag nam dus hoe kan ik die liedjes dan weer hebben in mijn pc kan ik de liedjes uit winamp ook op mijn pc zetten zoja hoe dan

Ja maar ik heb 735 liedjes erop staan en op de pc had ik die verwijderd omdat dat teveel ruimte inbe slag nam dus hoe kan ik die liedjes dan weer hebben in mijn pc kan ik de liedjes uit winamp ook op mijn pc zetten zoja hoe dan

Het zelfde probleem als met sam broadcaster.
Haal ze er allemaal uit. En inport ze opnieuw. Dan doen ze het allemaal weer.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan