winantiviruspro

• Onderwerp starter Onderwerp starter sax
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

sax

Gebruiker
Lid geworden
6 mrt 2001
HAllo,

ik hoor rare geluiden over dit antivirusprogramma. Is er iets mis mee?
Ik hoop het niet...?

SAX

te laat,

heb het al geinstalleerd.
Moet nu dus weer aan de gang...

Bedankt.

Ben al met ewido aan de gang. Is hitmanpro niet voldoende?
sax

Hitmanpro wordt hier niet aanbevolen aangezien je zelf geen controle hebt wat verwijderd wordt. Beter is om de programma's los te downloaden en afzonderlijk gebruiken

Ik leer steeds bij.
Zijn de door jou genoemde programma's genoeg?

Ook voor een normale check?

ter voorkoming zou ik ook spywareblaster erop zetten :)

Voor een normale check zijn die programma's geschikt.

Voor het grovere werk is er hijackthis maar daar moet je zelf niet in gaan rommelen. Wel zijn er sites die er hun dagelijks werk mee hebben:

Hijackthis-logjes kunnen worden geplaatst op www.hijackthis.nl/forum/ of www.nucia.nl
Afhankelijk van waar je je logje plaatst, dien je eerst en vooral de richtlijnen te lezen van het forum zelf omtrent het plaatsen van je log. Dit kan respectievelijk hier of hier

HijackThis kun je hier downloaden.

Heren,
mijn dank is groot. Ik neem jullie adviezen over.
Je bent nooit te oud om te leren.

Thanks.

'k Had, heb, McAfee van mijn provider. Vond dat mijn computer traag werd. Ben dus aan 't zoeken.

Dan zou ik zeker voor Avast of AVG gaan, deze belasten je systeem vrijwel niet EN GRATIS!!

Komt zeer goed uit de testen!!
Ik en vele met mij gebruiken hem al jaren!!

Oke, ik zal het proberen. Waar vind je trouwens die testen??
SAX

Er was ergens een topic op Helpmij over gratis virusscanners waarin uitleg werd gegeven. Ik zal hem even zoeken, kan hem zo snel niet vinden.

Ik vermoed dat de topic verdwenen is, met het omzetten van de sectie's. Ik weet bijna zeker dat de topic als Sticky stond in de antivirus sectie.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan