Wind. XP

Status
Niet open voor verdere reacties.

waterlood

Gebruiker
Lid geworden
5 sep 2004
Goedenmorgen allemaal. Ik heb vorig jaar de originele Windows prof. gekocht en op de schijf gezet. Sinds die sp2 heb ik ellende. Ik wilde XP er opnieuw opzetten maar krijg het bericht dat mijn tegenwoordige versie nieuwer is dan de versie op mijn CD. Wat kan ik daarmee?. Is daar een programma voor of moet ik een nieuwe XP kopen? Bij voorbaat hartelijk dank. Dick. ps. Het probleem is o.a. dat ik onderdelen in E-mails niet kan openen zoals de nieuwsbrief van ZD-net.:(

Je kan de sp2 uitschakelen in je msconfig--->tabblad "opstarten".
Zo start sp2 niet mee op en kan je doen wat je vroeger deed.
Anders kan je sp2 deïnstalleren vanuit je software.

Je zult dan de harde schijf moeten formateren en windows er opnieuw op moeten zetten.

SP2 verwijderen weet ik niet of dat kan (systeemherstel)? -staat bij mij niet in software-

Misschien is het handiger om je probleem(en) op te lossen.
Of heb je heel erg veel problemen sinds SP2?
Het probleem wat jij aangeeft is wel op te lossen dacht ik, en kwestie van instellingen wijzigen.

**Edit
Staat wel in software, sorry, niet goed gekeken. :o

Laatst bewerkt:
widows XP

Alvast hartelijk dank. ik ga het proberen. Groeten Dick. Ik heb nog een vraagje. Ik wil een bijdrage voor help mij doen. Hoe moet ik dat doen.? Gaarne via mijn E-Mail.

windows XP

Frisian. Vriendelijk dank. het is niet gegaan zoals je had gemaild, maar daardoor heb ik het euvel wel gevonden.Het enige wat ik moest doen was mijn E-Mail
Outlook expres, als standaard E-mail invoeren. Krijg ik nog bericht over de bijdrage en eventueel hoeveel € dat moeten zijn.? Hartelijk dank. Dick.

In de voorwaarden staat alles beschreven.
Na opgave krijg je een mailtje waarin ook de nodige info staat en ook het bedrag en het banknummer.

Dat weet ik omdat ik me toevallig gister ook opgegeven heb :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan