Windooscomputer

Status
Niet open voor verdere reacties.

wardschmit

Gebruiker
Lid geworden
1 nov 2003
Beste mensen,

Ik heb een probleem. Ik heb sinds een week een windooscomputer en nu heb ik een probleem. Ik kan wel mijn pc aanzetten maar niet uitzetten zonder de stekker eruit te trekken en dan zegt de computer dat hij gaat controleren ofzo. Als ik opgestart ben zie ik alleen een startknop maar een stopknop kan ik niet vinden. Dus hoe moet ik nu afsluiten? Dat kan dus niet! Hoe is dat bij jullie?

Klik op start en dan zie je de optie uitschakelen.

Op die 'start' button klikken en daar kan je als het goed is een 'uitschakelen' button vinden.. :)

Groet!

Volgens mij houden jullie me voor het lapje. Hoe kun je nu afsluiten als je juist start?

Volgens mij houd jij ons voor het lapje.
Zo niet klik dan maar eens gewoon op start.

Ok. Ik zie het. :) Maar hoe kom je dan op Afsluiten want hij zegt nu dat hij naar "Standbye"-modus gaat?

Ik zou zeggen sluit al je vensters en druk op F1, en ga eens een middagje zitten lezen ;)

Welkom op helpmij.nl.

Dat is de tweede knop bovenaan links op je toestenbord, of houd je ons echt voor het lapje?

Ok. Bedankt! Sorry dat ik zo dom doe maar dit is mijn eerste computer en een vriend helpt mij af en toe maar die is er nu niet.

Geplaatst door wardschmit
Ok. Bedankt! Sorry dat ik zo dom doe maar dit is mijn eerste computer en een vriend helpt mij af en toe maar die is er nu niet.

Toch maar wachten totdat hij er is. Er kan nl heel veel verkeerd gaan als je het verkeerde knopje aanklikt

Ja, is misschien maar goed ook. Ik zeg nu dat mijn vraag beantwoord is anders val ik jullie telkens lastig.

Je mag je vragen natuurlijk altijd stellen. Iedereen is bereid je te helpen. Maar kijk wel uit wat je allemaal doet met je pc.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan