window 7 op een netbook geinstaleerd (error)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Minion1992

Gebruiker
Lid geworden
19 okt 2009
Berichten
55
hoi mensen

ik heb op een asus eee netbook type 1101ha waar standaard windows xp op stond
windows 7 geprobeerd te instaleren maar toen ik bezig was met de instalatie bij de 2de herstart kreeg ik een blouw scherm met 4 foutcodes erop dacht ik zo uit me hoofd
en dat krijg ik nu telkens als ik me laptop opstart toen dacht ik doe ik weer trug xp instaleren
ik dee da via een usb stick zo had ik windows 7 ook geinstaleerd en die windows 7 werkt op me andere laptop goed maar ik kreeg toen ik xp trug wou instaleren met de orginele cd bestanden
toen gaf hij eenzwart scherm met

BOOTMGR is missong
press ctrl+alt+del to restart

en nu kan ik niks meer met me laptop :S

help me als dat nog mogelijk is
 
windows 7 gaf dat nie aan dat gaf window xp aan toen windows 7 faalde op mijn netbook en ik heb geen cd drive .... en geen windows 7 cd heb wel van xp maar nogsteeds gheen cd drive
 
Gewoon XP installeren vanaf USB of een Recovery uitvoeren die op de Asus eee staat
 
ik kan niks met me laptop hij vraagt om recovery als ik opstart of normaal opstarten
als ik een van die kies eindig ik op blauw scherm met de foutcode stop: 0x000000A5 (ox001000b, 0xFFD06200, 0x00000000)

ik heb nu een cd drive met usb aansluiting cd erin gedaan die ik bij me laptop kreeg
maar kan hem niet opstarten in ieder geval ik weet niet hoe

en via usb stick werkt nie krijg ik bootmgr is missing
 
ik moet op een of andere manier windows instaleren via het bios scherm en met die usb disk drive
 
Hoi !

Je kunt in elk geval de USB-CD-speler als eerste in het opstartmenu zetten.

Maar: installeren vanaf 'n USB-stick gaat over het algemeen vlugger.

De foutcode: 0x000000A5 is een melding die laat zien dat de ACPI-instellingen in je bios onjuist zijn: http://support.microsoft.com/kb/314830/nl

Zoals je kunt lezen moet je dit probleem in je bios oplossen.

Heb je geen of weinig verstand van bios-instellingen zou ik zeker even hulp vragen van iemand met meer ervaring !

Greetz,

Harry.
 
ik had het al opgelost ik had bij boot en dan divice prirety ofzoiets
de cd drive als eerste doen maar via usb stick lukte gewoon niet.
toen ik da divice priorety had gedaan opniew opstarten setup knop drukken en hij dee het
:D

BEDANKT VOOR JULLIE HULP jullie hebben me echt geholpen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan