Window 7 upgrade vanaf Window XP??????

Status
Niet open voor verdere reacties.

reinvb

Gebruiker
Lid geworden
13 apr 2009
Ik weet niet of ik het goed gelezen heb, maar klopt het dat als je nu windows xp hebt dat je dan gratis windos 7 kan downloaden??? Ik zal het wel verkeerd gelezen hebben maar je weet maar nooit???? Ik hoor graag een antwoord hierop van jullie.

Groet,
Reindert

Hoi !

A: Win 7 RC is voor iedereen gratis legaal te downloaden bij @Microsoft, incl. key.

B: Win XP upgraden met Win 7 RC is niet mogelijk, dus als je al XP hebt gewoon op een aparte partitie installeren.
Bootmenu wordt automatisch aangemaakt.

C: Vista SP1 is wel te upgraden met Win 7 RC.
Voor kopers van een nieuwe PC incl. Vista na 26 juni a.s. zal volgens welingelichte bronnen een upgrade naar de definitieve versie van Win 7 gratis zijn.

Greetz,

Harry.

Laatst bewerkt:
Echter wel met de aanvulling dat bij optie A deze versie wel verloopt toch !!

klopt,

de versie zal na 10 maart 2010 om de 2 uur automatisch de pc uitschakelen.

en ook al heb je vista sp 1. geen enkele ict-er zal je een upgrade adviseren. zelf microsoft adviseerd een schone install.

gr megablaster

Hoi !

A: Win 7 RC is voor iedereen gratis legaal te downloaden bij @Microsoft, incl. key.

B: Win XP upgraden met Win 7 RC is niet mogelijk, dus als je al XP hebt gewoon op een aparte partitie installeren.
Bootmenu wordt automatisch aangemaakt.

C: Vista SP1 is wel te upgraden met Win 7 RC.
Voor kopers van een nieuwe PC incl. Vista na 26 juni a.s. zal volgens welingelichte bronnen een upgrade naar de definitieve versie van Win 7 gratis zijn.

Greetz,

Harry.

Alloha Harry,

Bedankt voor je antwoord. Maar wat ik begrepen heb, is dat deze gratis Windows 7 na 10 maart 2010 automatisch komt te vervallen. Dus ik denk dat ik maar ga wachten op de echte vesie van Windows 7 want deze hoef ik maar 1 keer te plaatsen en ben dan klaar zonder dat deze gaat vervallen. Ik heb het ook begrepen dat je beter een schone installatie kan doen. Mijn vragen omtrent Windows 7 zijn in ieder geval bij deze beantwoord:thumb:

Groet,
Reindert

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan