Window 8.1 update - flikkerend toegansscherm en onmogelijke inlog

Status
Niet open voor verdere reacties.

-=bassy=-

Gebruiker
Lid geworden
20 jun 2006
Beste,

Ik heb gisteren de update gedownload om van windows 8.0 naar 8.1 te gaan. Na het downloaden het installeren gestart, installatie was gereed en vereiste opnieuw opstarten. Laptop (HP probook 450, core i7 3632QM, 240GB SSD, 8GB geheugen etc) heb ik opnieuw opgestart, gebruikersovereenkomst geaccepteerd enz, toen wifi netwerk aangelikt want dat was nodig om 8.1 update te voltooien. Nu ging het mis, gewone inlogscherm hoort te voorschijn komen maar heb nu een zwart beeld met af en toe een flikkerend inlogscherm, ik kan geen wachtwoord invoeren (geprobeerd maar er gebeurt niks), ook inloggen via fingerprintreader lukt niet(al hoor je wel het geluidje dat hij een goede afdruk heeft gelezen wanneer je er overheen beweegt). Nu kan ik wel via recovery bij het opstarten windows 8.1 gebruik via veilige modus. Ik heb de laptop pas 2 weken en nog geen recovery gemaakt(helaas ook vergeten voor de update te doen). Ik kan nu wel alle data veilig stellen via de veilige modus enz.

Mijn vraag; kan ik 8.1 update ongedaan maken via veilige modus of via een andere manier of moet ik dan terug naar fabrieksinstellingen?

groeten

Indien u een back up heeft gemaakt voor de upgrade kan u deze probleemloos terugzetten.Anders zal u inderdaad naar fabrieksinstellingen terug moeten en alle updates opnieuw doen.
Beste is dat u na elke update ronde een back up maakt op een externe schijf.Het ingebakken (windows 7 bestandsherstel) programma is hiervoor prima.

Heb je de update op een externe schijf gezet of op de harde schijf? Het laatste gaat vaak mis, maar dat weet je nu ook

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan