Window Live Mail - te veel geadresseerden voor het bericht

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lamarckii

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
12 mei 2008
Ik heb binnen Windows Live Mail een groep aangemaakt met 43 contactpersonen. Nu probeer ik een email te versturen, maar krijg daarbij de melding:
"Er zijn te veel geadresseerden voor het bericht dat je probeert te verzenden. Verwijder enkele geadresseerden uit de velden Aan, CC en BCC en probeer het bericht daaran opnieuw te verzenden. Er is een fout opgetreden."

De lijst met geadresseerden inkorten is voor mij geen optie. Dan kan ik twee keer zoveel email versturen. Heeft iemand een oplossing??

Beste Lamarckii,

Wat dacht je om van die ene groep er 2 of 3 van te maken? Je kunt namelijk niet om deze beperking heen helaas :(.

Groeten :)

Gmail

Overstappen op gmail...
GMAIL heeft de bovengenoemde beperking niet, en inmiddels 6GB aan opslagcapaciteit, uitgebreide filtering, e.t.c.

Maar... de keuze is aan jou. Elk (online)mailpakket heeft zo z'n voor- en nadelen.
Ik gebruik MSN/Livemail niet, maar dat is mijn persoonlijke keuze.

Ben benieuwd...

Inderdaad, of overstappen op Gmail of toch maat splitsen ondanks dat je dat niet wil. Maar in deze kwestie heb ij niet veel te willen namelijk. Het gaat gewoon niet anders!

Overstappen op gmail...
GMAIL heeft de bovengenoemde beperking niet, en inmiddels 6GB aan opslagcapaciteit, uitgebreide filtering, e.t.c.

Maar... de keuze is aan jou. Elk (online)mailpakket heeft zo z'n voor- en nadelen.
Ik gebruik MSN/Livemail niet, maar dat is mijn persoonlijke keuze.

Ben benieuwd...

Nu ben ik overgestapt naar Gmail, maar heb ik problemen met het toevoegen van dit account in Windows Live Mail. Bij Gmail wordt aangeraden om IMAP in te stellen voor inkomende mail, terwijl Windows Live Mail zegt (bij toevoegen account):
"Je moet in je Gmail-account eerst POP inschakelen voordat je je Gmail via Windows Live Mail kunt ontvangen. Je kunt dit doen met behulp van onderstaande instructies."

Vervolgens kan ik wel voltooien en worden de berichten wel binnen gehaald. Uit de eigenschappen van dit account in WLM maak ik vervolgens op dat er gebruik gemaakt wordt van de POP-server en niet van IMAP! Het volgend probleem is dan dat ik geen berichten kan versturen omdat ik problemen heb met de SMTP-server, fout-id 0x800CCC0F. Wat doe ik verkeerd??

Beste Lamarckii,

stond er als beschrijving bij deze foutmelding het berich: Onverwachts verbroken met de server (of iets dergelijks)?
Dit betekend dat de verbinding plotseling weg is of dat de firewall het programma blokkeerd. Persoonlijk vindt ik dat raar dat dit plotseling gebeurt, maar je weet maar nooit. Heb je overigens bij Gmail geklikt op "Alle berichten (ook die al zijn gedownload)"?

Groeten :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan