window mediaplayer versie 10

Status
Niet open voor verdere reacties.

sierras

Gebruiker
Lid geworden
24 feb 2001
hallo,
ik heb onlangs win mediaplayer van versie naar versie 10 gedownload,maar krijg een filmpje 3 seconde te zien en geeft aan:kan bestand niet afspelen,mogelijk biedt speler geen ondersteuning voor bestandtype of de codec die is gebruikt om bestand te comprimeren,
Wat kan ik hieraan doen om mijn bijlages/filmpjes te kunnen bekijken.
Ihad het niet bij versie 9 maar terug naar 9 van 10 gaat niet! en hoe vind ik desnoods een codec als ik die nodig heb?

Laatst bewerkt:
win mediaplayer 10

hallo erp city,

Ik ben al een heel stuk verder dank zij jouw codec's.Hij speelt het filmpje ook verder af als normaal,alleen nu gaat hij ipv. een stukje begin maar tot de helft verder met het filmpje en dan stopt het beeld en dan gaat onderaan de "schuifknop "" wel verder van links naar rechts -terwijl het filmpje wel stopt ,mis ik dan nog iets?of is het filmpje niet helemaal oke?

Bij dat codec pack zat ook "mediaplayer classic" , heb je die ook geinstalleerd? Probeer dat zelfde filmpje dan ook daarmee af te spelen....
Gaat dat niet dan zat er in dat pracht pakket ook het programma G-spot, daarmee kun je controleren of je echt de juiste codec aan boord hebt [dat zou nu bijna moeten] en of er misschien een rammel in het bestand zit [met de render functie loopt g-spot het even af.......
Het kan erg goed zijn dat het filmpje ergens een "makke" heeft.......

win media player

erp-city,ik had media player classic geinstalleerd ,maar alles wordt nu wel goed afgespeeld ,zat denk ik in het filmpje dat het haperde ,bedankt zover.
sierras

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan