Window Mode

Status
Niet open voor verdere reacties.

Zacha

Gebruiker
Lid geworden
21 apr 2005
Hallo beste mensen, ik zit met een vraag en ikhoop dat jullie me kunnen helpen. Wist niet precies waar dit het beste kon plaatsen maar heb het maar hier gedaan.

Ik speel wel is een spelletje op de pc terwijl ik msn aan heb staan. Nu weet ik dat het mogelijk is om een spel in een apart scherm te krijgen (window-mode?) zodat je makkelijk kan zien als iemand wat tegen je zegt.
Hoe krijg ik het voor elkaar om het spel te spelen en me startbalk onderin te houden? Want het is irritant om de heletijd Alt+Tab te gebruiken.

Nou hoop dat iemand me kan helpen.

Mvg, Zacha

In je spel naar options ofzo gaan,en daar Full screen uit vinken,of windows mode aan zetten of uit,als dat spel al zo'n optie heeft tenminste

Nee zo simpel is het helaas niet.
Nog even voor de duidelijkheid. Ik wil het zegmaar net zo als mijnenveger, in een schermpje. Weet iemand hoe dit moet?

geef dan eens een paar voorbeelden ,met welke games dat is ,misschien komt er dan een oplossing

Nou het is een vrij oud spel. Het heet: Heroes of might en Magic III. Ik speel het wel is op school op me laptop tijdens tussen uren. Terwijl ik ook msn aan heb. Maar als ik dat spel aan heb staan kan ik dus niet zien/horen als iemand wat tegen me zegt. Dus druk ik dan om de paar minuten steeds Alt+Tab. Het zou dus handig zijn als het in Venster zit waardoor je je startbalk ook gewoon in de gaten kan houden.
Bij het spel diablo II LoD weet ik hoe het moet (de path in de shortcut aanpassen) maar dat werkt niet bij dit spel.
Dus ik wil het spel spelen terwijl ikme windows startbalk onderin hou waardoor ik kan zien of iemand wat zegt.

Geplaatst door Zacha
Nee zo simpel is het helaas niet.
Nog even voor de duidelijkheid. Ik wil het zegmaar net zo als mijnenveger, in een schermpje. Weet iemand hoe dit moet?

Ja, dat kan wel.. Maar bijvoorbeeld met games met de unreal engine vink je dit uit en krijg je het alsnog in een "mijnenveger venster".

ok, maar hoe werkt het bij spellen die geen unreal engine hebben. Dit spel is behoorlijk oud, dus hoe moet het dan??

nee gewoon een windows spel. Kan je het niet via prompt starten dat het dan in dat scherm blijft? ik weet alleen niet hoe dat werkt.

Geplaatst door Zacha
nee gewoon een windows spel. Kan je het niet via prompt starten dat het dan in dat scherm blijft? ik weet alleen niet hoe dat werkt.
Als het geen dosspel is niet nee.

Ok, nou iedergeval bedankt. Ik vraag me dan af waarom het wel bij diablo 2 kon.. is ook geen dos spel, maar kon wel in een scherm spelen.

Geplaatst door Zacha
Ok, nou iedergeval bedankt. Ik vraag me dan af waarom het wel bij diablo 2 kon.. is ook geen dos spel, maar kon wel in een scherm spelen.

Omdat dit een optie is die in het spel opgenomen is.

Nee dat was niet zo, het kon via een ingewikkelde methode waarbij je het path veranderde van je snelkoppeling (moest er -w ergens tussen voegen).
Het was niet zo dat je een optie had, of iets kon aanvinken.

Geplaatst door Zacha
Nee dat was niet zo, het kon via een ingewikkelde methode waarbij je het path veranderde van je snelkoppeling (moest er -w ergens tussen voegen).
Het was niet zo dat je een optie had, of iets kon aanvinken.

attachment.php

Bijlagen

• zoiets.png
    zoiets.png
    27,7 KB · Weergaven: 195
Ik heb het geprobeert maar het werkt niet. Het zal wel niet kunnen.
Bij diablo staat er normaal:
"C:\Program Files\Diablo II\Diablo II.exe
En mijn Path(Doel):
"C:\Program Files\Diablo II\Diablo II Loader.exe" -skiptobnet, -w "Diablo II"

Zo opent die het in een klein venster. het werkt echter niet bij Heroes.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan