window8 blauwe scherm ???? geen bluescreen de bekende

Status
Niet open voor verdere reacties.

djbosanac

Gebruiker
Lid geworden
13 aug 2008
Goededag allemaal,

Ik heb een probleem met mijn Windows8.
Sinds gisteren, werkt hij niet meer (deels)

Wanneer je de computer geladen is, en je komt in het scherm met je tiles enz, en je gaat naar je desktop.
Na 20 seconden valt de scherm weg, en wordt het een lichtblauwe scherm. Alleen niet met ene bedroevende smilie of wat dan ook, maar gewoon echt een blauwe scherm, en dan kan je niks meer doen of zien. Enige wat je wel nog kan doen is crtl-alt-delete , en dan de taakbeheer in, voor de rest niets.

@computerhelper als je het niet snapt zeg dan niets

Ontopic
Zorg er voor dat al je drivers up to date zijn. Lukt dit niet start depc dan opneiuw op blijf de heletijd f8 in drukken totdat je bij een scherm komt en doe dan safe mode met netwerkmogenlijkheden
Mvg

probleem is, dat ik bij MSCONFIG dat uit heb staan :( dus is er een manier om als nog in te komen ???

om het duidelijker te maken:
2s993di.jpg

heb even paar keer aan en uit gedaan, kreeg het scherm wat je bij windows7 ook altijd had:

9pu82h.jpg

Kijken of ik hier ergens wat kan doen, ik heb wel ergens systeemherstel gezien, zou dat helpen of is het als nog niet goed???

ik had een soortgelijk probleem. heb toen terug naar fabrieksherstel aangeklikt en toen formatteren? iets met je schijf waar je ja op kon antwoorden. heb dit toen gedaan en duurde heel lang. als hij eenmaal bij 70 a 80% is gaat hij wel snel. bij mij doet hij het nu weer. (***laptop heb ik)(acer aspire 5741g) is al 6 keer teruggegaan naar repair en toen nieuwe gehad)

Hey, uw omschrijving valt best mee hoor, heb net hetzelfde probleem en vroeg me al af hoe ga ik dit omschrijven.
Ik geraak ook niet verder, heb jij nog iets gevonden buiten een systeem recovery te doen ?
Grtz

Is mij gelukt het op te lossen door in het opstartbeheer enkele zaken uit te schakelen ( het oude msconfig )
In het blauwe scherm "ctrl-alt-del" dan onder taakbeheer en tabblad opstarten.
Denk dat bij mij de superantispyware was die het probleem gaf.
Grtz

Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan