lancelot1955
Gebruiker
- Lid geworden
- 21 apr 2006
OPGELOST
Hallo allemaal,
sinds vandaag kan ik niet meer aanmelden op mijn hotmail en messenger programma. Hij heeft de foutcode 80048831. Na wat speurwerk kom ik er achter dat het wachtwoord is verlopen (snap eigelijk niet hoe dit kan, aangezien ik dit wachtwoord nog niet zo lang heb). Nu heb ik gelezen dat ik alleen mijn wachtwoord moet resetten. Als ik dit wil doen zie ik nergerns een optie staan waar je het kan doen met de geheime vraag.
Er staat alleen voer je ID in:
neem de afbeelding over:
Vervolgens druk ik op OK.
Dan staat er:
Instructies worden verstuurd naar:
"mijnemail"@hotmail.com
Het probleem is, hier heb ik dus niks aan. Omdat ik hier niet kan opkomen.
Kan iemand mij helpen?
OPGELOST:
Oplossing, pc restart. Wachtwoord was verlopen, na wlm te hebben gestart kon ik ook daarvoor een ander wachtwoord kiezen.
Hallo allemaal,
sinds vandaag kan ik niet meer aanmelden op mijn hotmail en messenger programma. Hij heeft de foutcode 80048831. Na wat speurwerk kom ik er achter dat het wachtwoord is verlopen (snap eigelijk niet hoe dit kan, aangezien ik dit wachtwoord nog niet zo lang heb). Nu heb ik gelezen dat ik alleen mijn wachtwoord moet resetten. Als ik dit wil doen zie ik nergerns een optie staan waar je het kan doen met de geheime vraag.
Er staat alleen voer je ID in:
neem de afbeelding over:
Vervolgens druk ik op OK.
Dan staat er:
Instructies worden verstuurd naar:
"mijnemail"@hotmail.com
Het probleem is, hier heb ik dus niks aan. Omdat ik hier niet kan opkomen.
Kan iemand mij helpen?
OPGELOST:
Oplossing, pc restart. Wachtwoord was verlopen, na wlm te hebben gestart kon ik ook daarvoor een ander wachtwoord kiezen.
Laatst bewerkt: