Windows 10 beeldscherm knippert!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ria9876

Gebruiker
Lid geworden
1 jun 2015
Berichten
21
Ik heb nu Windows 10 ipv Windows 7!
1 dag goed gegaan!
Nu met het opstarten een beeldscherm wat knippert
En de onderste balk doet helemaal niks,, alles blijft maar knipperen!
Als ik ctr-alt- del doe en inlog dan doet ie het 1 minuutje goed,,,
Wat kan ik daar aan doen?
 
Kan het niet met zekerheid zeggen maar er gaat regelmatig wat fout met een upgrade. Ik raad je aan een Backup te maken van je bestanden en een schone installatie uit te voeren waarbij je de schijf eerst formatteert.
 
Ik zal proberen of dat het mij lukt!!
Ik ben maar een leek op dat gebied!
 
Let wel niet alle (laptops) zijn geschikt voor een upgrade naar 10.
Welk merk / type computer is het?
 
Ik weet het echt niet,,,, en op de computer kan ik het niet zien!
Ik kan namelijk er nergens mee in! Als ik onder op de balk klikt,, doet ie helemaal niks!
En terug zetten naar Windows 7 , hoe moet ik dat doen?
 
Nee dat lukt ook niet!
Ik kan namelijk niet die twee dingen uitvinken! Er staat geen vinkje maar een soort radertje !
 
Niet gelukt, ik heb die beide dingen stop gezet, maar dat toepassen komt er bij mij niet te staan
 
Ergens gelezen:
ik heb via microsoft tecnical support gehoord dat waarschijnlijk de grafische kaart niet word ondersteunt door Windows 10. om terug te gaan naar windows 7 moet je als je opnieuw opstart de aan/uit knop vasthouden als je op het scherm de 4 blauwe windows in beeld hebt. als de computer dan uitgaat en je hem opnieuw start moet je de computer via veilige modus kunnen opstarten (F8 werkt niet meer) daarna teruggaan naar de vorige versie en kijken of de grafische kaart ondersteunt word door windows 10
 
Ik denk dat het een goede beslissing is.
Is dit nu het eindpunt van je Upgradeavontuur, of ga je nog een nieuwe poging doen ?
 
Nee dat ga ik niet meer doen,!! Ik heb het gehad met Windows, ga kijken naar een Apple computer of laptop!
 
Ria, geen slecht idee. Het is echter niet zo dat de iOX van Apple alles koek en ei is, maar wel vele malen minder dan Windows bij Microsoft. Bij een laptop moet je rekenen dat de accu na 2,5 á 3 jaar nog maar weinig capaciteit over heeft (eigen ervaringen)
.
Zou je deze thread nu als "Opgelost" willen markeren (rechts boven) ?
Suc6
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan