windows 10 brobleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

forrest1

Gebruiker
Lid geworden
22 jan 2012
hallo forum. ik heb op het moment lopen hp compact 100-480 nd 4 gb werkgeheugen 1.35 ghz. wat mijn brobleem is met windows 10. ik wil er vanaf, het is voor mij niet meer zo leuk om er mee te werken of als je noemen wilt te internetten. ik word op de eerste plaats gek van de reclame,voor dat een site eens geladen is, en dat is ook bij de startpagina, die ik nu weeer eens niet meer krijg alleen maar wit beeld en ik kan zoeken. maar geen msn . gebeurt wel meer. ik heb een windows 10 retailversie er op staan. dus geen upgrade versie. ik wou dat nu eenmaal zo dus. nu is het zo dat ik er weer windows 7 ultimate erop wou zetten. ik heb een dvd met licentie maar ik krijg de dvd niet aan het booten als ik mij goed uitdruk, hoop ik. dus niet aan het lopen zodat ik formateren kan en opnieuw instaleren. heb in de bios start volg orde gewijzigt in diverse standen zullen we maar zeggen, maar geen een waar het bij lukt. ik krijg win10 zo dus niet weg. kan mij iemand op weg helpen mischien doe ik iets wel verkeert. notabene voor de reclame gedoe heb ik adblocker plus geinstaleert maar help niets, omdat hij zogenaamt niet is geschikt voor win 10. ik bedank mij.

[Probeer de volgende keer alsjeblieft een beetje op je interpunctie te letten, dank je.]

'Het is voor mij niet meer zo leuk' - je zegt dat je gek wordt van reclame. Ik neem aan dat dat in je internetbrowser is. Welke gebruik je?
Let op: een adblocker houdt vaak niet reclame tegen die via extensies en dergelijke is geïnstalleerd! Schoon je browser eens op met bijv. CCleaner.

'heb in de bios start volg orde gewijzigt in diverse standen zullen we maar zeggen' - hieruit maak ik op dat je 'zomaar wat gedaan' hebt? Als je wilt opstarten vanaf de CD, dan moet je je CD-speler bovenaan in de lijst zetten, wat daarna komt maakt niet zo gek veel uit. Kijk dus goed hoe je CD-speler heet.

Hopelijk kom je nu wat verder,

Venga.

hallo venga. bedankt voor u reactie. en sorry als ik mij verkeert heb uitgedrukt. ik heb mijn cd-dvd speler bovenaan gezet dat is wel ok. en wat de reclame betreft zal ik u raad opvolgen kijken of het wat helpt dank u.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan