Windows 10 dringt zich op

Status
Niet open voor verdere reacties.

opzoek25

Gebruiker
Lid geworden
9 jul 2008
Een vriend werkt met Windows 8.1. Bij het afsluiten of opstarten komt er een venster waarin Windows vraagt "nu upgraden" of "later upgraden". Wie expliciet kiest voor "later upgraden" ziet hoe het upgraden meteen begint! En stoppen is niet gemakkelijk:pas later komt een mogelijkheid om "upgraden stoppen" te klikken. Niet leuk.

OK, maar als ik dan later écht naar Windosw10 wil gaan? Ik wil alleen maar zeggen: ik vind dit toch opdringerig. Mensen die niet beter weten zitten opeens met Windows10 zonder het te willen; kunnen ze dan nog terug?

Hoi opzoek ............. :D

In dit geval lees maar hier nodige INFO vanuit eerste hand over zoiets --->> KLIK HIER ! scrol naar beneden tot tittel ''Wat als ik bij nader inzien Windows 10 toch wil downloaden?''

OK, maar als ik dan later écht naar Windosw10 wil gaan? Ik wil alleen maar zeggen: ik vind dit toch opdringerig. Mensen die niet beter weten zitten opeens met Windows10 zonder het te willen; kunnen ze dan nog terug?
Je kunt met de media creation tool windows 10 gelijk op een stick zetten of als iso downloaden die je als image met b.v. Imgburn op een dvd brand of met Rufus op een stick zet, kun je upgraden tot half volgens jaar.
https://www.microsoft.com/nl-nl/software-download/windows10

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan