Windows 10 En Lager - Verkenner Aanpassen?

• Onderwerp starter Onderwerp starter Lupus
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Lupus

Gebruiker
Lid geworden
31 mrt 2010
Kleine irriatie bij partner (W10) en mezelf (W7) wat de verkenner van Windows betreft. We zitten eigenlijk allebei met hetzelfde probleem en weten hier de weg niet (meer) in...

Windows Verkenner heeft twee 'velden'... een waar de root en mappenstructuur zichtbaar is (Linkerveld) en een waar de bestandsweergave per map plaatsvind (Rechterveld). We vragen ons af, waarom we het Linkerveld niet kunnen vast zetten op de map die geopend is? Vroeger kon je de verkenner openen op de laatstgeopende map en dat bleef dan zo. Nu schuift de verkenner naar een soort van begin of uitgangspositie waardoor je elke keer weer de hele boel open moet klikken of naar beneden scrollen tot je bij de map bent waar je wilt zijn voor opslag. HOE pin je dat linkerveld vast?? Ikke nie weet...?

Bij voorbaat dank...

File Explorer > View tab > options uiterst rechts op ribbon
Advanced options > halverwege lijst : Restore previous folder window ...

File Explorer > View tab > options uiterst rechts op ribbon
Advanced options > halverwege lijst : Restore previous folder window ...

Hallo dit gaat zo niet werken hè? Probeer het eens in het Nederlands?

Ik denk dat de moeite om dit even te vertalen voor mij even groot is als voor jou, niet ? Zelf gebruik ik enkel software in de originele versies dus UK of US English.
Met een beetje inspanning vind je dit wel terug hoor, in de overeenkomstige NL'se termen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan