Windows 10 home

Status
Niet open voor verdere reacties.

Berendbotje

Gebruiker
Lid geworden
14 aug 2006
Ik wil graag windows 10 home kopen ,Maar als ik dit koop ,dan krijg ik dit via de mail opgestuurd en niet op dvd. Ik heb nl.een oude pc gekocht voor mijn zoon die er alleen maar spelletjes op doet en kijkt naar filmpjes op YouTube, omdat hij verstandelijk beperkt is. Op deze pc zit nog niks op zodat ik nog geen mail kan ontvangen. Maar hoe krijg ik dan eventueel die windows 10 op die pc geinstalleerd. Ik ben denk ik nog van het oude stempel en heb niet al te veel verstand van dit soort zaken. Ik zoek wel graag dingen uit. Dus wie kan mij eventueel helpen.??Misschien is het wel heel makkelijk. Die oude pc die draait nu op windows 7,maar je kunt wel zien dat het ouwe meuk is. Ik hoop dat het een beetje begrijpelijk is..

Het probleem is al opgelost. Ik heb die verkoper opgebeld met de mededeling dat hier W7 op zat in plaats van W10. Ik kan hem terugbrengen en krijg een nieuwe

Je had die Win 7 ook gewoon kunnen "upgraden" naar Win 10 met dat hulpprogrammaatje wat ik hierboven aangaf.
Daarmee wordt Win 10 geïnstalleerd en de licentie van Win7 wordt dan automatisch een Win 10 licentie, zonder kosten.
Je hoeft dus geen Win 10 te kopen, als de licentie van Win7 maar geldig is :thumb:

Ok,dank je wel. Ja, ik ben op het ogenblik met van alles bezig, ik reageerde een beetje te impulsief. Maar inderdaad ik ga dit proberen, dat is in ieder geval goedkoper. Bedankt nogmaals

Mocht achteraf blijken dat de licentie van Win7, om welke reden dan ook, niet geldig is, dan kun je hier goedkoop een Win 10 licentie aanschaffen.
Deze licentie-code ontvang je per mail, je hoeft die tijdens of na installatie alleen maar in te voeren.

Laatst bewerkt:
En zorg er eerst voor Windows 7 helemaal up-to-date is.

Dank je wel voor al jullie tips. De verkoper heeft mij zojuist gemaild dat ik hem mag komen omruilen. Dan ben ik in een keer klaar. Maar met deze tips kan ik ook een hoop hoor. Nogmaals dank

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan