windows 10 icoontje

Status
Niet open voor verdere reacties.

janwitloof

Gebruiker
Lid geworden
29 aug 2010
Goedemorgen,ik weet het,er zijn al vele vragen gesteld hierover,mijn probleem is het volgende:
Op mijn desk pc beneden staat het icoon met win 10,maar ik wil het op die pc niet installeren,wel op die boven op de
reserve pc.Daar vindt ik het icoon niet terug.Beiden hebben win7.Kan ik ,en hoe win 10 er op zetten?
Ik doe het op de eerste niet graag moest het mislukken,wel op die boven staat(staat niet veel op ,om eventueel te verliezen),en dit zou
moeten dienen om win 10 uit te proberen,om verder een nieuwe aan te schaffen.

Ik denk dat het niet gaat lukken,ik heb dat gedownload,alles gevollegd en gedaan (64 bits).
Dvd gebrand,op de pc boven ingestoken ,dan setup gedaan,na een tijd verschijnt iets van :de andere schijf met 64 bits erin te steken of zoiets.
Ik heb er maar een ,mijn pc is 64 bits en in de downloead heb ik moeten aangeven 64 of32 ,ik heb 64 gedaan.

Ten eerste ik ben niet zo vertrouwd met computer prog.,maar ik probeer pijn plan te trekken.
Zoals u in mijn vraag hierboven kan zien en lezen,wel ik heb de raad van srpchulp opgevolgd en dat gedownload.
Dat is gebrand als iso-bestand.
Nu neem ik deze dvd mee naar de andere pc en doe deze daar in(deurtje sluit)
Venster verschijnt ik wijs aan(met mijn muisje) setup aan.
Ander vester vraagt ja:neen ik zeg ja.
Pc begint te zoeken en rammelen en er verschijnt een venster met het volgende:
rondje met kruisje in ,gebruik de andere installatieschijf waarop 64 bits is vermeld,wanneer u deze plaatst
word de setuo aut. gestart.
Tot daar deze bloemlezing.
Zoals gezegd ik ben nurd.

Gedaan wat srpchulp had voorgesteld,uitgezonder dat op dvd zetten.
Dat op dvd zetten lukte wel, maar openen op pc was niet mogelijk(althans bij mij).
Nu heb ik het prog.gedownloaed en de instructies eenvoudig gevolgd,en veel geduld hebben,en win10 staat erop.
Bedankt srpchulp voor de aangeving!!..:D;):D:rolleyes::thumb:

Leuk dat het gelukt is.

Sorry dat ik niet vermeld had dat er ook direct geinstalleerd kan worden vanaf de download.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan