Windows 10 Installatie Probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

TheKvnz

Gebruiker
Lid geworden
30 mrt 2012
Hallo allemaal,

Op mijn Asus EEE PC 1215P wil ik windows 10 installeren via usb.
In de bios heb ik mijn usb ingsteld om er gelijk van te booten en dit doet hij ook.
Maar als hij boot krijg ik alleen een zwart scherm met een knipperend cursor links boven in beeld een geen installatie menu voor windows.
Ik heb geprobeerd verschillende usb poorten te gebruiken en windows al paar keer opnieuw op de usb gezet maar geen resultaat.
Wie kan mij helpen?

Groetjes Kevin

Hoe heb je de USB gemaakt ? Heb je daarvoor de MediaCreationTool van Microsoft gebruikt ? En de juiste versie 32 bits c.q. 64 bits ?

Met rufus en windows 7 usb downloader tool... Ga nu degene proberen die jij zegt

Helaas werkt dit ook niet. Is er een andere oplossing?

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik krijg dus het hele installatie scherm niet eens in beeld... Heb ook al windows 7 geprobeerd maar nog steeds geen resultaat.

Als ik de laptop aanzet en ik druk op esc dan krijg ik een boot menu. Dan selecteer ik mijn usb die hij ook herkent en dan krijg ik het zwarte scherm met links boven in dat knipperden cursortje.

Eindelijk heb ik het!! Er was in de bios iets zogenaamd ''Boot Booster" deze heb ik op disabled gezet en nu boot hij gelijk zonder problemen. Toch bedankt voor jullie reacties allemaal(Y)

Het lijkt er toch op dat je stick niet bootable is en je HD heen OS (meer) heeft. Ik schat in, hopend dat je er nog op de een of andere manier Win7 kunt installeren, en vervolgens met de MediaCretionTool direct kunt upgraden zonder gebruik te maken van een stick.

Prima, goed gezocht en gevonden. Geeft voldoening !
Zet je deze thread nu op "Opgelost"?

Beste TheKvnz,

Ik heb een aantal berichten samengevoegd. Mocht je nog wat informatie willen toevoegen en er heeft nog niemand gereageerd kun je hiervoor de knop "bericht aanpassen" gebruiken, zo heb je alle informatie bij elkaar staan in 1 bericht.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan