Windows 10 installeren lukt niet

• Onderwerp starter Onderwerp starter jan68
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

jan68

Gebruiker
Lid geworden
19 apr 2012
Mede omdat windows10 nu nog gratis is wil ik van windows 7 naar windows 10 upgraden
na het inschakelen van het scherm (Nu upgraden of nu downloaden,later upgraden) duur het even voordat het downloaden is gelukt.
Waarna het scherm mij vertelt dat ik de PC opnieuw moeten opstarten om te beginnen met de installatie
doch als de PC opnieuw is opgestart krijgt ik dit zelfde scherm terug met de zelfde mededeling (opnieuw opstarten)
met anderen woorden ik kom niet verder als dit scherm,wat ik ook probeer
firewall uitgezet ,virus scanner uitgezet ,enz.enz wat ik ook probeer het lukt niet.
ander installatie methode geprobeerd ( Getwindows10-web_default_attr) daar komen we het zelfde scherm weer tegen,dus lukt het ook hier niet mee.
wie weet er een oplossing voor dit probleem
bij voorbaat dank Jan.

hallo manamana
dit heb ik gelezen en geprobeerd om windows10_sds of windows-web_default_attr te downloaden/installeren
maar ze komen allemaal met het zelfde scherm waar ik niet door kom (start opnieuw voor installeren)
heb ook elke hulpprogramma's geprobeerd (windows fix-it) maar resultaat nul comma nul
helaas groeten jan

@Lange Pier
Hoe zit het dan met de registratie code?

"Normaal" is het upgraden om aan die code te komen.
Daarna kun je met een installatie medium alles opnieuw installeren als het upgraden niet bevalt en die registratie code gebruiken.

Een andere oplossing is M$ bellen het probleem voorleggen. Wellicht kunnen die je met je oude code de nieuwe geven.

Ik lees net in de thead: Medion pc crasht
Download Lazesoft Recovery Suite Home Edition en installeer het programma.
Probeer eens met dit programma win 7 te "herstellen"
Misschien lukt het daarna wel.

Laatst bewerkt:
Aan die code heb je niets en ook niet nodig na een upgrade v.a. een oem W7SP1/8.1.

Je kunt de retail W7SP1/8.1 code gebruiken als je een retail W10 wil installeren, bij een oem zit het in de bios en kun je na een upgrade een clean install doen zonder key.

Ik was er van uit gegaan dat het geen OEM was.
Vandaar

Ik heb contact opgenomen met Microsoft service desk en een van deze mensen heeft mij geholpen om het te installeren met succes
dus einde story
gr jan

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan