Windows 10 installeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

Robertusje

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
11 nov 2007
Ik heb 2 laptops, die van mezelf is een BTO van ruim 1 jaar oud en die van mijn vrouw een HP van 3 jaar oud.
De HP is klaar om te upgraden en daar ben ik mee begonnen. Er komt dan na 2 keer klikken een scherm waarop staat even een snelle controle voor het upgraden en begon toen gewoon. Geen probleem.

Mijn eigen BTO laptop doet het niet. Als ik op het icoontje klik dan staat er nog steeds
Windows 10.jpg

Maar ik dacht dat het nu al zover was bij iedereen dat je kon upgraden?
Als ik bij de updates kijk dan staan er diverse updates van Windows 10 maar daar staat bij allemaal mislukt achter.
Is er nog een andere manier om nu toch mijn Windows 7 te upgraden naar 10?

:) Zo te zien ( volgens plaatje ! ) je hebt een specifieke systeem en upgrade van W10 zal je binnenkort ( binnen enkele weken ! ) wel moeten krijgen, maar voorlopig upgrade voor betreffende jouw systeem is nog niet beschikbaar ..

En dit is echt niet zo dat iedereen in dezelfde periode installatie-upgrade krijgen zal, geen zorgen als je ooit aangegeven hebt dat je upgrade wil hebben, dan is dat bij Microsoft wel geregistreerd en die kan je niet meer ontkomen :D

P.S. Volgens mij iedereen dat op legale manier upgrade besteld heeft, ( en dat zijn dus miljoenen mensen ! ) bij MIcrosoft is geregistreerd en per systeem dat gaat etc. uiteindelijk die loop niet zoo vlot zoals verwacht,
elk systeem word gecontroleerd op compatibiliteit en licentie-legitimiteit geregistreerd en in Microsoft-dossier opgeslagen, vervolgens ge-upgradet etc..

Laatst bewerkt:
O.k. geen probleem dan maar ik dacht dat er bij mij iets fout was gegaan omdat er in het overzicht van automatische updates achter elke update van Windows 10 mislukt stond.
Ik wacht het gewoon verder af dan, bedankt.

:) Die zal moeten goed komen:thumb:

Eindelijk op plaatje staat ook dat je eventueel ook contact met hun opnemen zo nodig kan ..

Lange Pier denk je dat dat beter is? Zou het niet meer uit zich zelf gaan omdat de bij alle updates mislukt staat want dan ga ik het op jouw manier proberen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan