Windows 10/instellingen/back-up/ziet CD station niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Covrie

Gebruiker
Lid geworden
23 mrt 2014
Berichten
18
Goedemiddag,

Heb 1 computer van W-7 naar W-10 omgezet en alles verloopt zonder problemen.
Zie bij Back-up ook het CD station.

2de Pc ook van W-7 naar W-10 en nadat ik klaar was wilde ik een back-up maken naar een DVD.
Dus via instellingen naar back-up en moet ik een "station toevoegen" maar na zoeken zegt het systeem "geen bruikbare stations gevonden".

Heeft iemand enig idee hoe ik kan oplossen??

Bij voorbaat mijn dank en vriendelijke groeten, Cor de Vries.
 
Ik begrijp u niet helemaal. Ben 81 dus kan u het even uitleggen?

Alvast bedankt.
 
Misschien, configuratie scherm, dan probleem oplossing. Als u dat nog niet geprobeerd heeft (?).
 
Hallo.....met vallen en opstaan ontdekt dat je wel een extra interne drive of een externe drive of een geheugen stick ziet maar niet de CD drive.
Dus back-up naar DVD kan dus schijnbaar niet.

Bedankt voor het meedenken.

Vraag gesloten!!!!!!
 
Er moet normaliter gewoon een dvd drive te herkennen zijn, als die aangesloten is, maar als het zo goed is voor u. mij best. Zou ook verder niet weten hoe en wat dan, eerlijk gezegd.
 
Dat is ook mijn mening maar zowel de interne DVD als een USB externe DVD werden niet gezien.

Heb 2 computers op W/10 staan en het is op beide hetzelfde verhaal.

MvG, CdV.
 
Al geprobeerd met probleem oplosser (weet niet hoe bij w10, heb eerdere)? Hier vraagt die dan waar het probleem mee is, dus verschillende opties, dan apparaat configureren, dan wijst het zich vanzelf verder, dacht ik.

ps Om probleem oplosser te vinden, tik je het desnoods in het gewone zoek veld. Zo zou ik het doen!
 
Laatst bewerkt:
De webmaster@helpmij.nl vraagt om deze vraag te sluiten en dat had ik al gedaan in mijn ogen.
Zie ook geen speciale functie om dit te doen.
Ik beschouw deze vraag dus als gesloten.

Met vriendelijke groeten, Cor de Vries.
 
Ps, ik heb classic shell (dat nieuwe windows werkt als oudere versie), sorry niet aan gedacht, weet niet hoe je in standaard W10 in probleemoplosser komt. maar vraag gesloten, dus zal ook niet verder doorgaan ermee.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan