windows 10 is echt een slecht os...

Status
Niet open voor verdere reacties.

gast0664

Banned
Lid geworden
27 jul 2014
Ik ben echt niet tevreden van w10, ik haat het meer dan windows 8.1.

Ik kan niet wennen aan die startknop, ik heb daardoor classic shell geinstalleerd, die ik nooit nodig had op w8.1. Windows 10 is echt veel te omslachtig.

Is er anders dan classic shell iets om het uiterlijk te veranderen?

Of moet ik uit noodzaak terug naar w8.1 nu ik nog kan?

Ik vind windows 7 en windows 8.1 geen probleem maar w10 is echt te slecht en te moeilijk te begrijpen.
Zelfs sneltoetsen gemaakt in windows 10 zodat ik mijn vaak gebruikte instellingen enzo kan oproepen, want dit is belabberd.

Laatst bewerkt:
Dus omdat jij er niet mee overweg kunt is het een slecht OS?
Beetje kort door de bocht...

Ik werk ook met W10. Het werkt perfect. Het is net als met een nieuwe auto, niieuwe knoppen en hendels. Maar er zijn genoeg sites te vinden met uitleg.

edmoor vergeleken met w8.1 ja hoor maargoed is mijn mening overstap van w7 naar windows 8 en windows 8.1 was geen probleem.

Het ironische van de zoekknop die niet in de startknop staat vind ik al erg, maar dat programmas en onderdelen nu goed verstopt zitten zit me nog meer dwars. Dat links niet werken soms en dat als ik zoek niet altijd vind wat ik nodig heb. Dat gewone programmas niet te vinden zijn onder de startknop(ik haat tegels) zit me ook dwars.

Dus ja ik had beter gezegd voor mij is het een slecht os, maar mijn vraag was of ik het uiterlijk kan aanpassen of dat het beter is om gewoon terug naar 8.1 te gaan?

Er zijn nog een aantal andere tweaks die je kan doen aan het startmenu. Dingen als startisback enz. zouden nog steeds moeten werken.

Over de instellingen ben ik het met je eens maar voor de rest is het een redelijk OS (kan natuurlijk niet aan linux tippen :P)
Zie ook hier 3 instellingen voor sleep mode..

[smallimg]https://scontent-ams3-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xft1/v/t1.0-9/11846767_451426958350887_7406848496472640024_n.jpg?oh=dfe99caf334a1a4a22100d354254233e&oe=5646E699[/smallimg]

Verder vind ik het opzich wel een verbetering zelf. Granted, ik heb liever Linux en zal daarom vast minder snel tegen wat dingen aanlopen.

je kan je beter druk maken om het privacy gebeuren in Windows 10 dan over een startknop...

maar goed, dat is mijn persoonlijke mening.

je kan je beter druk maken om het privacy gebeuren in Windows 10 dan over een startknop...

maar goed, dat is mijn persoonlijke mening.

Ben het helemaal met Femke eens ...
2 laptopjes hier draaien goed op win 10 maar op de pc staat nog steeds win7,aangezien ik niks van msoft nodig hebt om me dat weer aan te gaan bieden ed,je kan idd wel alles aanpassen maar hetgeen wat ik HIER op het forum heb geleerd is wanneer het niet kapot is niks aan doen geldt ook bij software.
Er zijn meerdere mogelijkheden op het web te vinden om je Windows aan te passen,en ook genoeg mensen die over een OS niet te spreken zijn.

win XP was voor mij super
Win Vista heb het geprobeerd en vond het helemaal niks
Win 7 weer een super OS
win 8 niet eens geprobeerd ( wel bij vrienden maar vond het ook niks
Win 10 nog niet geprobeerd op de pc op de lappies draait het werkelijk super maar op me gaming rig nog steeds 7 64 bit

Ik denk dat er mensen zijn die het niet eens zijn met wat ik hier tik zo dus je ziet dat iedereen weer een andere mening heeft.
Ik wacht verders nog af voordat ik met de vaste overstap !

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan