route99
Meubilair
- Lid geworden
- 5 aug 2017
- Besturingssysteem
- Windows & Linux
Je zou het haast niet geloven... maar het moet kloppen.
Pas de allerlaatste Windows 10 versie geinstallleerd kort mee gewerkt en kreegi k een mail melding????
Belangrijk: ik gebruik The Bat! mail en heb NUL MS Mailprogrammas lopen.
The Bat gebruik ik ook voor Hotmail/Outlook, heeft totaal niet met MS te maken.
Dus hoe komt de Mail app aan de gegevens inclusif het wachtwoord...?
Ik heb alles hier met lokaal account... En toch weet MS Outlook de gegevens ergens uit te peuteren...
Mijn verdenking: ze halen het uit de browser.
Meestal log ik met Opera in, kan zijn dat die enkele keer dat ik Edge gebruikt heb ze toch mijn gegevens gekaapt hebben...:evil:
Heb iig de mail app via een omweg gedeinstalleerd (Google is your friend; Tip:gaat via Powershell als admin)
Iemand ervaring, aanvullende tips?
Kon via Google niet echt iets vinden, tenzij ik de verkeerde keyword gebruik heb... Tja iets met Mail erin blijft immers toch lastig...
Pas de allerlaatste Windows 10 versie geinstallleerd kort mee gewerkt en kreegi k een mail melding????
Belangrijk: ik gebruik The Bat! mail en heb NUL MS Mailprogrammas lopen.
The Bat gebruik ik ook voor Hotmail/Outlook, heeft totaal niet met MS te maken.
Dus hoe komt de Mail app aan de gegevens inclusif het wachtwoord...?
Ik heb alles hier met lokaal account... En toch weet MS Outlook de gegevens ergens uit te peuteren...
Mijn verdenking: ze halen het uit de browser.
Meestal log ik met Opera in, kan zijn dat die enkele keer dat ik Edge gebruikt heb ze toch mijn gegevens gekaapt hebben...:evil:
Heb iig de mail app via een omweg gedeinstalleerd (Google is your friend; Tip:gaat via Powershell als admin)
Iemand ervaring, aanvullende tips?
Kon via Google niet echt iets vinden, tenzij ik de verkeerde keyword gebruik heb... Tja iets met Mail erin blijft immers toch lastig...