Windows 10: niet meer kunnen opslaan

Status
Niet open voor verdere reacties.

Edwintje1

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
12 aug 2015
Beste,

Wanneer ik iets typ in word, kan ik niets meer opslaan onder het kopje documenten. Wel onder bijvoorbeeld downloads, maar niets in documenten of de subgroepen. Kan iemand mij vertellen hoe ik dit kan oplossen? Ik krijg namelijk het volgende te zien:
Naamloos.jpg

EDIT:
Dat komt doordat ik 'documenten' als 'alleen lezen' heb gemarkeerd zie ik nu. Maar als ik dit wil aanpassen, dan krijg ik te zien dat ik administrator moet zijn.... Hoe pas ik dat aan?

Ik hoor het heel heel graag!

Groet,
Edwin

Laatst bewerkt:
Welkom bij de Helpmij!

Ik heb afgelopen weekend exact hetzelfde gehad (Windows 7 -> Windows 10 met Office 2013)

in eerste instantie leek de migratie van 7 naar 10 perfect te zijn verlopen, totdat ik exact jouw 'verschijnsel' tegenkwam, met daarnaast nog een tweede soortgelijk probleem: een Word bijlage openen in mijn mailprogramma lukte niet : kreeg een melding van te weinig geheugen, onvoldoende rechten etc. etc. Ik heb van alles geprobeerd, maar niets loste het probleem op. Ik heb toen binnen Windows 10 in het configuratiescherm Office laten verwijderen en vervolgens opnieuw geïnstalleerd. Probleem opgelost. Daarvoor heb ik nog geprobeerd Office online te laten repareren maar dat loste het probleem niet op. (Online repareren doe je ook via het configuratiescherm en ook met de linkermuisknop, maar dan kies je niet voor verwijderen maar voor veranderen / wijzigen)

Goeie nieuws is dat de gehele verwijder en opnieuw installerenactie je maximaal 10 minuten tot een halfuurtje kost (afhankelijk van je processorsnelheid)

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan