windows 10 nieuw installeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

jobo182

Gebruiker
Lid geworden
3 apr 2004
Berichten
819
hallo, ik heb nu Windows 10 met Fall Creations geinstalleerd, maar ik graag windows helemaal nieuw installeren, omdat de pc traag is geworden,
nu heb in met de MCT tool windows opnieuw gedownload en dit op een dvd laten plaatsen, deze keuze was er nl, nu moet ik via die dvd de pc nieuw starten en zou windows 10 opnieuw geinstalleerd worden, maar nu is mijn vraag: blijft de D partitie onaangetast, m.a.w. blijven de bestanden op deze partitie gewoon staan ? want de stuurprogramma staat nu op de C partitie en zal hier automatisch weer nieuw op moeten komen ? graag info.
 
er heeft eerst windows 7 opgestaan, daarna via Microsoft de gratis windows 10 geupgrade, maar door de jaren is er veel rommel ed opgekomen, waardoor ik het tijd vind dat de c partitie (waar windows 10 opstaat) schoongemaakt word,
door windows 10 via de MCT tool opnieuw te installeren, weer op de C partitie, maar ik wilde graag weten of de D partitie gespaard word, dus is mijn vraag: geeft de setup dit automatisch aan, dat de C partitie geformateerd word en dan de setup van W10 opnieuw start en op de C komt ?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan