windows 10 op mijn laptop

• Onderwerp starter Onderwerp starter dag
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

dag

Gebruiker
Lid geworden
15 nov 2002
Is er een programma om te kijken als windows 10 op mijn laptop kan werken.
Zodat ik weet dat alle drivers er voor zijn

mvg dag

Beste Dag

Ik weet niet over welke OS jij momenteel beschikt. Maar Windows 7 en 8/8.1 gebruikers krijgen onderaan een Windows 10 logo'tje te zien met als naam "Windows 10 downloaden". Als je daarop klikt kan je op de 3 streepjes links klikken en onderaan nog eens op "Controleer je pc" klikken. Als er groene vinkjes staan dan is je laptop compatibel met Windows 10, zo niet word het met een uitroeptekentje aangeduid met daaronder welke apparaten er niet compatibel zijn met Windows 10.

Klopt die melding heb ik gehad.
En heb me aan gemeld.Alleen nooit op de drie streepjes gedrukt.
En nu heb ik ook niet meer onderin de melding van windows 10.
Windows die ik heb is windows 10

mvg dag

Misschien een rare vraag, niet neerbuigend bedoeld.
Je bent erg tegenstrijdig met je vraag. Je vraagt of je laptop voldoet aan windows 10 ivm drivers.
En je draait al op windows 10 met je laptop. Heb je dan geen zaken waarvoor drivers apart benodigd zijn op dit moment?

En voor de mention: alle windows 8 exe's en meeste windows 7 exe's zijn allemaal rond dezelfde kernel gemaakt en ZOUDEN moeten werken op cross van 7-10. Je laptop hardware kan hoogstwaarschijnlijk windows 10 aan aangezien het nu de meeste lichtgewicht os van microsoft is. Ook is DirectX12 al meekomend, maar jij kan natuurlijk bijna niks daarvan merken, die ondersteunt dat nog niet ;)

Sorry tik foutje.
bedoel dat ik windows 7 heb.

mvg dag

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan