Windows 10 op usb

Status
Niet open voor verdere reacties.

rominick

Gebruiker
Lid geworden
15 jun 2015
Berichten
28
Ik wou Windows 10 op een USB voor school installeren.
Ik heb de iso op een USB gezet.
Als ik hem opstart kan ik hem installeren met de optie, aangepast: alleen Windows installeren(geadvanceerd).

Dan zie ik De melding: er zijn geen stations gevonden. Klik op stuurprogramma laden als u een stuurprogramma voor opslag wilt downloaden.

Hij ziet dus geen schijven, omdat ik mijn schijven eruit heb gehaalt, omdat ik wil dat hij het alleen op mijn andere snelle USB zet en niet op belangrijke schijven.

De USB waar het op moet is ntfs geformatteerd.



Ik weet het allemaal niet meer, heb het morgen nodig en ben er al lang mee bezig.

P.s. Het is een Windows 10 iso.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Volgens mij kan windows niet op een usb schijf / stick geïnstalleerd worden.

Windows 8 / 8.1 heeft WindowsToGo, daarmee kan je vanuit je werkende Win 8 installatie een portable Windows op USB maken, mss heeft Win 10 dit ook
 
Ik heb Windows 10 enterprise virtueel, maar kon het niet zo snel vinden, weet u waar het staat?.
 
Hij ziet dus geen schijven, omdat ik mijn schijven eruit heb gehaalt, omdat ik wil dat hij het alleen op mijn andere snelle USB zet en niet op belangrijke schijven.

De USB waar het op moet is ntfs geformatteerd.

Je moet dan trouwens wel een erg grote USB stick hebben? Als het al kan dan gaat het 'm niet worden met een stickje van 4 GB :p
 
Ik heb een verbatim v3 max van 64gb.
Snelste USB die ik kon vinden bij de mediamarkt.

Als iemand nog ideeën heeft?.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Waarom je denkt dat een geinstalleerde W10 voor een specifieke pc gaat werken op andere pc's, mompel iets over een uitspraak van
een bekende voetbal trainer.....

Of de eerder geopperde windows to go gebruiken of een PE utvoering van Microsoft of Gandalf gebruiken.
 
Hoe werkt dat Windows to go, kan het niet vinden.
Ik ben Mac gewend.
 
@rominick
We gaan niet na 1 minuut al kicken hè!

Hij ziet dus geen schijven, omdat ik mijn schijven eruit heb gehaalt, omdat ik wil dat hij het alleen op mijn andere snelle USB zet en niet op belangrijke schijven.
Als je de schijven eruit hebt gehaald ziet 'ie zeker geen schijven, probeer je ons voor de gek te houden?
Ik ben Mac gewend.
Terug naar Mac zou ik zeggen en probeer hier niet de slimme jongen uit te hangen.
 
Laatst bewerkt:
Kijk dit zocht ik, zal het vanavond proberen of hij het doet.
Alvast bedankt!!!!.:thumb::thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan