Windows 10 probleem..

Status
Niet open voor verdere reacties.

HardcoreHelping

Gebruiker
Lid geworden
3 mrt 2012
Hoi allen, ik heb nu een tijdje windows 10 en probeerde een programmatje te installeren en daar kwam allemaal onzin bij dus even malwarebytes adwcleaner en super anti spyware laten draaien, alle zooi is eraf, maar nu zit ik met het probleem dat mijn internet retetraag is geworden en via speedtest op mijn telefoon is die gewoon snel, verder krijg ik ook deze melding (ik gebruik normaal chrome)
Maar hoe kan ik dit veranderen?

Melding: Deze app kan niet worden geopend met het ingebouwd administratoraccount. Meld u aan met een ander account en probeer het opnieuw ( dit is als ik edge wil openen ) wat moet ik nu doen en wat is er mis? :( mvg

EDIT:
Verder heb ik nog wat anders, als ik windows verkenner open met daarin een afbeelding om in te stellen als bureaubladachtergrond en ik klik op ''instellen als bureaubladachtergrond'' Dan spaced m'n windows verkenner 'm en de afbeelding komt er wel, maar verkenner sluit volledig af ..

Laatst bewerkt:
Voer systeemherstel uit naar de dag van vóór het progje installeren.

Ik hoop dat je dat na de installatie van Windows hebt geactiveerd, want het maken van herstelpunten staat standaard 'uit' bij / na de installatie van Windows 10. Als dat ingeschakeld staat, dan is je machine na het terugzetten van zo'n punt weer net zo goed als 'ie voor de ellende was.

Waar je het vindt? Linksonder 1x klikken op het Windows 10 logo, dan intypen : systeemherstel en dan tot slot kiezen voor 'een herstelpunt maken'. Daarna zie je 'systeemherstel' staan.

Laatst bewerkt:
gast0225, mijn windows is gelukt met het systeemherstel, nu ervaar ik het probleem met de windows verkenner nog wel. Ik heb bijv een foto, en zodra ik die instel als bureaublad tript mn verkenner hem en veranderd mijn bureaubladachtergrond niet en sluit verkenner.

Ik bedoel daarmee dat ik de relatie tussen het selecteren van de afbeelding en het sluiten van de verkenner, niet direct kan verklaren.
Gelukkig doe je dit misschien maar 1x per maand / jaar of zo, dus mogelijk kun je ermee leven?

gast0225, het is niet alleen als ik dat doe dus ik zal de andere dingen er ook even bij zetten.. Het gebeurt namelijk ook als ik bestanden van de ene naar de andere map kopieer, muziek open, of puur word bestanden of iets dergelijks open. Dan doet die heel vaag en sluit verkenner ook, de bestanden openen wel, maar ik vind het niet fijn dat het gebeurt.

Laatst bewerkt door een moderator:
Oké, doe het volgende :

1. druk linksonder op de Windows logo toets en de X toets en kies voor "Opdrachtprompt (Administrator)".
2. Een zwart venster opent zich (dat is opdrachtprompt). Typ in opdrachtprompt het volgende vetgedrukte commando SFC /SCANNOW en druk op enter. Tussen SFC en de / bevindt zich een spatie.
3. Deze scan kan mogelijk langer dan 30 minuten in beslag nemen. Beëindig deze scan niet.

Worden er fouten gevonden en gerepareerd, herhaal de scan dan nog een keer, net zolang totdat er geen fouten meer worden gevonden.

Laatst bewerkt:
Thanks, ga het even proberen en laat je zo het resultaat weten.

Groet, HH.

Microsoft Windows [Version 10.0.10586]
(c) 2015 Microsoft Corporation. Alle rechten voorbehouden.

C:\WINDOWS\system32>SFC /SCANNOW

Beginning system scan. This process will take some time.

Beginning verification phase of system scan.
Verification 100% complete.

Windows Resource Protection did not find any integrity violations.

C:\WINDOWS\system32>

Laatst bewerkt door een moderator:
Dan moet ik nu echt even passen. Ik adviseer je om dit probleem hier ook even voor te leggen. Daar beantwoorden ook techneuten van Microsoft vragen die door users gesteld worden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan