HardcoreHelping
Gebruiker
- Lid geworden
- 3 mrt 2012
Hoi allen, ik heb nu een tijdje windows 10 en probeerde een programmatje te installeren en daar kwam allemaal onzin bij dus even malwarebytes adwcleaner en super anti spyware laten draaien, alle zooi is eraf, maar nu zit ik met het probleem dat mijn internet retetraag is geworden en via speedtest op mijn telefoon is die gewoon snel, verder krijg ik ook deze melding (ik gebruik normaal chrome)
Maar hoe kan ik dit veranderen?
Melding: Deze app kan niet worden geopend met het ingebouwd administratoraccount. Meld u aan met een ander account en probeer het opnieuw ( dit is als ik edge wil openen ) wat moet ik nu doen en wat is er mis?
mvg
EDIT:
Verder heb ik nog wat anders, als ik windows verkenner open met daarin een afbeelding om in te stellen als bureaubladachtergrond en ik klik op ''instellen als bureaubladachtergrond'' Dan spaced m'n windows verkenner 'm en de afbeelding komt er wel, maar verkenner sluit volledig af ..
Maar hoe kan ik dit veranderen?
Melding: Deze app kan niet worden geopend met het ingebouwd administratoraccount. Meld u aan met een ander account en probeer het opnieuw ( dit is als ik edge wil openen ) wat moet ik nu doen en wat is er mis?

EDIT:
Verder heb ik nog wat anders, als ik windows verkenner open met daarin een afbeelding om in te stellen als bureaubladachtergrond en ik klik op ''instellen als bureaubladachtergrond'' Dan spaced m'n windows verkenner 'm en de afbeelding komt er wel, maar verkenner sluit volledig af ..
Laatst bewerkt: