windows 10, schaalfactor is steeds fout!

Status
Niet open voor verdere reacties.

timetje100

Gebruiker
Lid geworden
31 okt 2013
Beste Mensen,

Ik heb sinds dat ik me pc gereset heb en windows opnieuw geinstalleerd heb een probleem met de schaalfactor van het beeldscherm.

Ik heb een lg 40 inch widescreen 2560x1080 waardoor de schaalfactor op 125% moet staan anders zijn de iconen en tekst te klein.

Echter elke keer als ik de pc opstart begint hij bij 100% en staat bij instellingen bij beeldscherm: er is een aangepaste schaalfactor ingesteld. aangepaste schaal uitschakelen en afmelden.
Als ik dit doe verandert het naar 125% maar blijft dat bericht staan en telkens als ik weer opnieuw opstart staat het op 100%

Ik krijg het niet verandert, als ik opstart en hij staat op 100% of (125% schaalfactor na het nieuwe opstarten) kan ik de schaal niet veranderen. Enigste optie voor mij blijft dan om steeds de pc opnieuw op te starten om bij 125% te komen.

Dit ergert enorm en ik weet niet hoe ik het kan oplossen, ik heb alle drivers al keer verwijderd en opnieuw geïnstalleerd.
Hopelijk weten jullie iets!

Met vriendelijke groet,

Tim

Je kunt proberen te troubleshooten op je computer zelf.

Typ onderin gewoon:

beeldscherminstellingen

Dan krijg je dit. Probeer van daaruit te werken. Anders ga even na de site van LG. Typ daar je type nummer in en je weet misschien wel meer.

LG.PNG

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan