windows 10 update niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

RonaldA

Gebruiker
Lid geworden
26 apr 2005
Berichten
48
Dag,
Ik heb al enige tijd last van dat mijn windows 10 niet meer update. Het systeem geeft iedere keer aan dat de update mislukken, zie bij gevoegde foto.voorbeeld.JPG
Nu heb ik al de SoftwareDistribution file een keer anders benoemd, zodat hij een andere directory aan moet maken. Maar dit had ook helaas geen succes.
Ook wilde ik gelijk een schone installatie doen met behulp van het hulp programmatje van Microsoft MediaCreationTool.exe. Maar hier komt ie met de melding Foutcode: 0x80080005 - 0x90016.hulp dvd.JPG

Hopelijk kunnen jullie mij helpen?
groeten
Ronald
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hoi RonaldA

Kijk even en lees maar deze W10 een mooie tip, ... over zoiets ==>> KLIK HIER ! << Kan jou zoiets ook wat evt. helpen ??
 
Laatst bewerkt:
Dag Royonix,
Dank je voor de tip maar ook deze kan het probleem niet vinden....
win update prbl finder.JPG

Ronald
 
Hoi hoi Ronald

Niets geholpen ?? heh ...weet je ik ben zelf geen W10 gebruiker en deze tip boven kwam ik tegen dacht ik dat jou wel wat helpen zal ..

Maar oke ik ben zeker dat je strakjes nog veel meer goeie reacties zal krijgen van deze OS gebruikers je moet alleen maar even geduld hebben :confused: ..

Tot die tijd kijk wat ik nog tegen kwam mogelijk je zoiets wel helpen kan ? ==>> KLIK HIER ! <<= hoop ik dat je goed met Engels bent ? :(
 
Laatst bewerkt:
Hoi Roynonix,
Dank je wederom voor de tips, maar ik moet je zeggen dat er niet veel werkt.
De wuauserv stop lukte al niet waarna ik daarna de hulp tool weer heb gebruikt maar nu mij nPC bijwerken gebruikt en ook hier geeft hij weer aan dat er problemen zijn Foutcode is hetzelfde als in mijn begin post!

Ik wacht met smart op de reacties van de andere gebruikers om dit heuvel op te lossen....

Ronald
 
Dag allemaal, het heeft even geduurd voor ik weer online ben gekomen vanwege privé omstandigheden..
Maar ik heb het één en ander nog eens geprobeerd en helaas werk er niets, hieronder een kort overzichtje:
1. wuauserv stoppen
2. DISM.exe /Online /Cleanup-image /Scanhealth
3. fix tool mediacration
4. een opstart ISO bestand maken, wat ook niet werkt.

Nu wil ik wel mijn PC helemaal schoonmaken, maar ik heb dus geen windows 10 dvd om er terug op te plaatsen. Ik had gehoopt met dat hulp programmatje van windows een ISO opstart bestand te kunnen maken, maar dat lukt dus helaas ook niet.
Op de windows website kom ik helaas ook niet verder.

Is er iemand die nog ideeën heeft?

Ronald
 
Heb je een tweede computer? Dan kun je die gebruiken of vraag aan een kennis of familie etc.
Hier kun je een installatiekopie van Windows 10 downloaden.
 
Laatst bewerkt:
Dank je voro de snelle reaktie Dorado.
Maar moet de tweede computer op windows 10 draaien?
 
Om te downloaden en te branden niet.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan